Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbad trip? of wat....

bad trip? of wat....

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
carefaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Zal mezelf eerst maar eens voorstellen, want ik ben nieuw op dit forum.

Ik ben 'careface', een 20 jarige nijmegenaar.
Ik kwam dit forum tegen toen in informatie zocht over paddo's.
Ik heb namelijk afgelopen zaterdag voor de '10e' keer paddo's gebruikt. En voor het eerst ging er iets fout.

Ik was die avond met 3 vrienden. We hadden allen een hele portie gedroogde hawaiiaanse, een paar joints en wat pure chocola. Dit is gebruikelijk als wij paddo's gebruiken. Het was de heletijd super chill, veel lachen e.d. zoals bij ons trips altijd verlopen... Na een paar uur trippen, viel het een beetje stil... iedereen luisterde naar de muziek en keek met een half oog naar Underworld, Everything Everything -->Tomato Live Art ( AANRADER ) die opstond, dit ging een tijdje door ( ong half uurtje ) Ik vermaakte me prima. Totdat de vriend die naast mij op de bank zat, zijn hoofd achteruit tegen de muur sloeg, rare zwaar hijgende geluiden uitbracht, zijn benen totaal aanspande en armen ook. Zijn ogen waren gesloten. Ik heb toen een aantal maar geprobeerd hem aanspreken, proberen bij te krijgen door in zijn gezicht te tikken, en uiteindelijk water in zijn gezicht gegooid en toen kwam hij weer 'bij'. Hij schrok ontzettend net als de rest natuurlijk. Al kon hij zich niet herinneren wat er gebeurd was.

De avond verliep verder, na omstandigheden, prima.

De volgende dag hebben wij het besproken en die vriend gaf aan dat hij in dat half uurtje steeds aan 'vervelende' dingen moest denken. Ik weet niet of dit ermee te maken heeft gehad. Heb nog nooit eerder gehoord/gelezen o.i.d. dat dit symptomen zijn bij een bad trip ( als dit tenminste een bad trip was).

Zelf heb ik met verstandelijk en meervoudig gehandicapte kinderen gewerkt. Waarvan er een aantal epilesie hebben. Ik vond de dingen die mijn vriend deed erg op een aanval van epilepsie lijken. Nu las ik op dit forum hier wat over maar daar was het anderom. Iemand met epilepsie die bang is dat paddo's een verkeerde uitwerking op hem hebben. Maar die vriend van mij heeft nog nooit eerder iets in de richting gehad.

Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie zelf iets soort gelijkt meegemaakt?
Zou mijn vriend zich moeten laten checken bij een arts?
Kunnen paddo's epilepsie aanvallen veroorzaken?

Hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#2
#care


-_-
c
carefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
^_^ zei:
#care


-_-
Klik om te vergroten...

Bedankt ... :openmouth:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij gevoelige inviduën is het wel eens voorgekomen heb ik gelezen op erowid, dat mensen een epileptische aanval kregen. Ook vallen mensen schijnbaar soms flauw op paddo's. Mijn ex is een keer flauw gevallen op hawaiiaanse paddo's, en had toen een scheur in zijn achterhoofd waar we mee naar het ziekenhuis moesten. Nare avond; hoewel het opzich geen slechte trip was.
Ik zou hem aanraden toch even naar de huisarts gaan om te laten controleren of hi jm sischien epileptische neigngen heeft ook bloeddruk problemen.. gewoon een beetje uitzoeken, voor de zekerheid.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een keer waren we aardig hard aan het trippen op hawaiiaanse en toen ging een maat van me ineens heel snel praten en hij zag allemaal flitsende afbeeldingen ofzo. HIj stond op en zijn ogen trokken weg, toen viel hij ineens plat op de tafel en begon te stuip trekken. Na 10-20 seconde hield het al helemaal op en was hij weer bij bewust zijn. Ik heb nooit iemand een epileptische aanval zien hebben maar het deed me er ook erg aan denken..

Die maat heeft overigens ook geen epilepsie.
c
carefaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
bedankt voor de reacties....

Met m'n maat gaat sinds dien gewoon alles goed :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."