Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnkel voor Terneuzenaars..

Enkel voor Terneuzenaars..

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
hoofdmoniLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgende zondag ben ik van plan naar Terneuzen te gaan en zou graag een bezoekje brengen aan de lokale smartshop. Aangezien dit de laatste zondag van de maand is, is het "koopzondag", alle winkels zijn dus uitzonderlijk open.
Nu was mn vraag of de smartshop ook open zou gaan? Want blijkbaar is die op zondag normaal gezien gesloten.
Iemand die me kan helpen ?

Alvast bedankt :wave:
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#2
er was altijd 1 smartshop in terneuzen waar ik wel eens heen ging, maar die is toch gesloten?

over welke heb je het?

want vorige keer vond ik niets meer en ook op internet niet
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#3
tlocomotiefke is daar de eenige dacht ik
open tot 8u? normaal zondag en maandag gesloten (even ter info)
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#4
teebo zei:
tlocomotiefke is daar de eenige dacht ik
open tot 8u? normaal zondag en maandag gesloten (even ter info)
Klik om te vergroten...

idd zon en maandag gesloten , en anders open van 11.30 tot 20.00 u
(heb kaartje hier liggen :))
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben ik nog nooit geweest, aangezien ik elke dag in terneuzen kom, zal ik het eens gaan bekijken

ik dacht wel dat het enkel een growshp was

adres is
Nieuwediepstraat 108
h
hoofdmoniLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, heb ook het kaartje met de openingsuren enzo. Maar daarmee is mn vraag nog niet beantwoord.
Enfin ja, ik zal het er maar op wagen dan :)
Toch bedankt allemaal.
:wave:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#7
neen ik denk niet dat i gaat open zijn op de koopzondag
maarja je kan altijd eens bellen of informeren he


grtz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."