Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMescaline zonder cactus?

Mescaline zonder cactus?

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er nog dealers die mescaline verkopen in andere vormen dan een cactus. Pillen/capsules/???. Wat is de prijs hiervoor meestal? Ik vind zon + - 30 euro voor een trip wel heel duur.

Hans
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Synthetische mescaline is -als je er al ergens aan kan komen- verschrikkelijk duur.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
tuurlijk zijn die er
net als buitenaardse wezens die zijn er ook
Waarzo Weet ik niet
ik zou zeggen koop wat stekken of zaad of kant en klare cactussen
en extraheer de alkaloiden eruit

dan zit je ook niet opgescheept met spul waarvan je niet weet waar het vandaan komt

Je weet niet wat je krijgt,,,
Je weet wel wat je zelf groeit :hearteyes: :wink: :rolleyes: :P
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stonie zei het goed toen hij het 'the drugs of the future' noemde. Koop een cactus en trip over 10 jaar :wave: !
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#5
hans zei:
Zijn er nog dealers die mescaline verkopen in andere vormen dan een cactus. Pillen/capsules/???. Wat is de prijs hiervoor meestal? Ik vind zon + - 30 euro voor een trip wel heel duur.

Hans
Klik om te vergroten...

Die 30 euro kun je zeker verdrievoudigen, en voor de doe het zelver vertienvoudigen....
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dus dan blijft toch alleen de smartshop over. Ik heb wel eens een paar stukken cactus op, maar dat vond ik echt niet te doen. (smerig, grote hoeveelheid). Ik vraag me af hoe ik mijn ouders zo gek kan krijgen dat ik mescaline mag laten groeien.

He bah.. waarom zijn de drugs die me het meest fascineren de meest onbereikbare.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#7
het valt wel mee met dat onbereikbare
die san pedro cactussen groeien best snel
en zoeen trip doe je ook niet elke week toch?

kijk hier bijvoorbeeld is rond
http://www.psychonaut.com/index.php?opt ... db&lang=nl

en voordat je het weet ,,kan wel een tijdje duren,,
maak je je cactus dood en voer je extractie uit op je cactus

maar zorg ervoor dat je bij de san pedro cactus of een andere cactus die verticaal dus cilindervormig groeit
de bovenste gedeelte bewaard en die weer (stekt) laten wortelen
het onderste gedeelte gebruik je om de alkaloiden er uit te extraheren
zo blijft je cactus voortleven alsie worteld
en jij kan af en toe trippen
lekker in je eigen geest reizen
of ontdekken hoe amazing deze wereld is
en nog veel meer verzin het zelf maar
zie het als een spirituele groei
ze zeggen dat paddo,s gevaarlijk zijn en ze willen ze verbieden
nou verbied dan maar alle kerncentrales en televisie ook want dat heeft zeker slechte invloed,, tv is propaganda

kijk geen tv
creer je eigen wereld ,,doe iets maar blijf niet dom
this crazy world is just to frustrating or not?

barry maquire where on the eve of destruction
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
hans zei:
He bah.. waarom zijn de drugs die me het meest fascineren de meest onbereikbare.
Klik om te vergroten...


Omdat je Hans heet en newbie bent ?

Welkom Hans ....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
pipoxyz zei:
vogel zei:
kijk geen tv
Klik om te vergroten...
Amèn!!!
Al meer dan 5 jaar trots tv-loos :)
propaganda machine, materialisme generator..
bah..wat hebben ze dat medium verneukt zeg.
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk TV is zwaar verneukend ... daarom kijk ik alleen nog maar porno.

:hearteyes:

Geen reclame blokken altijd online ... Spice Platinum
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#10
:wave:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
Omdat je Hans heet en newbie bent ?
Klik om te vergroten...

Sorry meneer de expert..

enne.. je kan ook van domme tv houden. (genieten van domheid?)
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mescaline is duur......
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
erwin krol zei:
Mescaline is duur......
Klik om te vergroten...

De prijs is het probleem nog niet zo, ik zou niet weten hoe ik er aan zou moeten komen :(
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#14
:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
hans zei:
lysergine25 zei:
Omdat je Hans heet en newbie bent ?
Klik om te vergroten...

Sorry meneer de expert..

enne.. je kan ook van domme tv houden. (genieten van domheid?)
Klik om te vergroten...

Dat mag ..... lowprofile ?

:wave:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
Dat mag ..... lowprofile ?

:wave:
Klik om te vergroten...

Lowprofile?
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#17
hans zei:
lysergine25 zei:
Omdat je Hans heet en newbie bent ?
Klik om te vergroten...

Sorry meneer de expert..

enne.. je kan ook van domme tv houden. (genieten van domheid?)
Klik om te vergroten...

LOL
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#18
pipoxyz zei:
vogel zei:
kijk geen tv
Klik om te vergroten...
Amèn!!!
Al meer dan 5 jaar trots tv-loos :)
propaganda machine, materialisme generator..
bah..wat hebben ze dat medium verneukt zeg.
Klik om te vergroten...

Ik zat 3 jaar lang op mezelf, en de tv-kabel lag gewoon op het systeemplafond... TOT m'n vriendin om de hoek kwam kijken, en nu kijk ik elke avond als ik zit te eten THAT'S THE QUESTION!!! :openmouth: :kots:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eckster C zei:
hans zei:
lysergine25 zei:
Omdat je Hans heet en newbie bent ?
Klik om te vergroten...

Sorry meneer de expert..

enne.. je kan ook van domme tv houden. (genieten van domheid?)
Klik om te vergroten...

LOL
Klik om te vergroten...

Ignorance is bliss Eckster.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#20
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."