Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsombewust rondlopen op salvia

ombewust rondlopen op salvia

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://nl.youtube.com/watch?v=YYxkp62veWE

chk deze filmpje

haha is echt lache,,,,,,

maarhe best eng dat dat spul je zo onbewust maakt terwijl je gewoon
nog kan rondlopen

zeker niet alleen doen,, dan kan niemand je tegenhouden als je rondloopt
bind anders een touw om je benen, ofzo dat kort genoeg is om bv niet bij de trap of balkon te kunnen

hoe kan dat nou ,, waar zit die jonge terwijl ie zo rondwaggelt
dwaald ie in een andere dimensie ofzo?
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
absoluut..salvia kan echt niet zonder sitter.
Naast het willen, en compleet niet kunnen lopen, voel je niets...je kunt zeg maar zo in een spijker staan zonder het te voelen.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het ook wel eens gebruikt, het is echter niet zo ingeslagen als bij deze kerel.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik merkte bizar weinig van dat spul. Alleen wat duizeligheid en zo. Ik vind het te duur om het vaak te gebruiken.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ZOOO!!!... die is ver heeeeeen!!! :openmouth: :openmouth: :mrgreen:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Salvia. lol ik had een keer saliewierook, dus dacht ik mss werkt dat ook wel... ja dus :grin: Het was allemaal net eenvideoclip (duurde maar 20 seconden ofzo)
toen kreeg ik en enorm vieze smaak in me mond...

het zelfde effect als je 30 keer diep in en uit ademt snel achterelkaar( en even je adem inhouden), maar dan wat erger.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lijkt me ongelooflijk irritant om zulke mensen om je heen te hebben tijdens een trip. 'Steve, dude, dude! You okay dude? Steve, you okay dude? Dude? Steve!'

Logisch dat je dan zo rondloopt.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Typisch een geval van leedvermaak dit..
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doe geen tripsitter, die zich zorgen maakt, als je raar begint te brabbelen. liefst eentje die zelf er ook ervaring mee heeft... Geen wonder dat ie bleef rondlopen, als je achter iemand aan gaat wordt ie paranoia van.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Probleem van salvia is dat het een ongelofelijk onderschatte drug is. Mensen denken dat ze het zomaar even kunnen nemen niet als wiet of iets dergelijks. Dan zit je bij salvia echt aan het verkeerde eind omdat het echt een sterk hallucinogeen middel is.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind die mensen eerder onervaren om Salvia in die context te gebruiken.
Het zijn zulke gebruikers die vroe of laat voor een schandaal zorgen, waardoor de ad hoc-reagerende politici ook Salvia zullen verbieden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."