#1
undercover zei:ten eerste lijkt me poeder kauwen heel moeilijk
en ten tweede heb je toch echt wel de bladeren nodig
gedroogd of vers
als je gedroogde hebt eerst laten weken in water
en dat kan je dan tot een bolletje draaien en daar op kauwen/pruimen
en als je me niet geloofd
dan heb je ook nog zoiets geweldigs als google
zoek het maar op
Ik heb gegoogled maar er kwam niet zo heel veel uit (of ik ben heel blind geworden). Het is niet zozeer dat ik je niet geloof. Het is meer dat ik zoveel mogelijk informatie wil hebben over alles
.