Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet roken van Salvia

Het roken van Salvia

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben van plan om volgende zaterdag Salvia te kopen maar ik heb een paar toch wel belangrijke vraagjes.

1)Salvia soort
2)Roken van Salvia

1)Salvia soort:
Je hebt dus gewone salvia, 5x,10x,15x,20x. Ik ben dus van plan om te beginnen en de gewone salvia te proberen. Als ik deze rook trip ik dan ook?

2)Roken van Salvia
Ik zie maar dat iedereen een waterpijp of pijpje gebruikt om Salvia te roken maar kun je het ook gewoon tussen een joint stoppen ik was van plan om 1gram in mijn "joint" te steken (zonder wiet) puur. Trip ik dan ook? Want ik heb het moeilijk om een waterpijp van maastricht naar mijn thuis te sleuren wat mijn moeder met haar opvallende ogen ziet.

dus ik ben van plan volgende zaterdag 3gram voor €5 gewone Salvia in de smartshop te kopen en 1 gram puur met een blaadje rollen, Trip ik dan?


Thanks :smoke:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
salvia kun je volgens mij niet in een joint roken, ik zou gewoon een goedkoop pijpje kopen. en van bladeren trip je niet ik heb het nou al meer dan 5 keer uit een waterpijp gerookt en meer dan een milde high krijg je er niet van al heb je zo het gevoel dat er wat gaat gebeuren. ik zou 5x extract nemen
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan je vraag maar half beantwoorden: lijkt me sterk dat je daarvan tript? Het voordeel van een pijpje is dat je meer tegelijk vebrand en binnen binnen kunt houden (en dat is belangrijk bij salvia, lang binnehouden van de rook). Bladeren kunnen wel effect geven, maar heb zelf gemerkt dat vanaf 5x of 10x extract het pas echt psychedelisch wordt. Van bladeren alleen word ik alleen een beetje 'sloom'/stoned-achtig.

Een normaal klein pijpje is toch wel mee te smokkelen langs je moeder? Of krijg je een all-cavity search als je thuis bent? :grin:
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee :grin: maar waar koop je zo een klein pijpje?

En weet er iemand nog een goed hallicunogen in de smartshop onder de 10 euro, iets waar je de realiteit nog mee kunt behouden?
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#5
en je word tog eve high als je een pijp gebruikt ipv een waterpijp niet? enja ik heb besloten om de 5x te proberen 1gram. hoeveel keer kun je high worde uit die 1gram?
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi
Mijn ervaring:
5x werkt niet, bij mij heeft het niet gewerkt, bij twee andere vrienden ook niet... bij 15x voelde ik meteen wat en 15 x is goed sterk ook... 20 x is extreem sterk...
Ik heb nog een half gram salvia 20 x liggen... ik gebruik het niet meer.... jij mag van mijn salvia wel een pijpje vullen hoor (gratis), ik gebruik dat zelf niet.... ik heb ook een geschikte salvia pijp... die mag je ook lenen...
Wij moeten er voor elkaar zijn he :wink: (mensen moeten aardig voor elkaar zijn)
20x is best duur, kost iets van 33 euro... en bij sommige shops kost het nog meer, ik zou als ik jou was niet meteen een gram bestellen.... als je het niet leuk vindt, is het zonde van je geld natuurlijk
:wave:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elektronik zei:
nee :grin: maar waar koop je zo een klein pijpje?

En weet er iemand nog een goed hallicunogen in de smartshop onder de 10 euro, iets waar je de realiteit nog mee kunt behouden?
Klik om te vergroten...

Morning glory zaden :grin:

moet je 10 gram ongeveer kopen en op kauwen tot het pap is en dan doorslikken. tripfestijn gegarandeerd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."