#1
kan gewoon, alleen volledig drogen smaakt beter


was 1 portie, gwn in 2 ongeveer gelijke delen gedeeldhenkie84 zei:Kun je gewoon opeten ja. Vraag is alleen of je weet hoeveel je eet? Dwz: heb je ze vantevoren gewogen? Anders is het nu een beetje moeilijk inschatten lijkt me hoeveel je pakt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."