Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsop houden met de speed ,dan maar wiet?

op houden met de speed ,dan maar wiet?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
i
ifmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik en mijn vriend gaan de eerst komende dagen ophouden met het gebruiken van speed
we zijn van plan om vlink wat wiet te roken wandt als je wiet rookt heb je(ik in iedergeval) geen of minder zin in een snuif/nak.
wat ook een voordeel is dat ik ongelovelijke vreetkicken krijg bij wiet en ik ben nogal aan de magere kant aan het worden (1m73 , 53 kilo).Dus ik ga gewoon ongelovelijk veel eten en genoeg melk en optimel drinken zodat ik me wat beter voel. bovendien krijg ik eindelijk( voor het eerst in een weekje) weer normale slaap en dat moet ook wel wand ik ga nog naar school ,en ik zit de hele week al ongelovelijke actief en opgefuckt op school ik krijg wel allemaal complimentjes van mijn leraren maar mijn vriendinnen beginnen echt een hekel aan me te krijgen alles wat ze zeggen ga ik opin en als ze een grapje over me maken wordt ik ongelovelijke boos. maar ik kon deze week niet stoppen wand ik had op zondag ongelovelijk gesnoven dus moest ik maandag ook wat anders kreeg ik de speeddip op school en toen maandag avond op bed kwam ik natuurlijk dinsdag morgen er niet af dus maar weer snuifen en zo gaat het al de hele week(en).ik heb ook altijd als ik een dagje stop met speed dat ik heel erg chagerijneg wordt en snel boos en het liefst de hele dag op bed lig ik huil dan ook heel snel :( , gelukkig denken ze bij mij thuis dat ik last heb van PMS dus kan ik ook lekker chagerijneg zijn. maar ik kan mezelf vreselijk op gaan fucken dus dan neem ik maar weer een nak en dan is het over en ben ik weer de leuke "spontane" meid die de mensen om mij heen zo graag zien :rolleyes: .
maar ik ga dus nu het weekende bij mijn vriend slapen en we gaan gewoon best wat eten en drinken in slaan , een dvdtje huuren 20 eury wiet halen wat wel genoeg moet zijn voor ons tweeën en niet snuiven nou ik ben benieuwd ik verwacht dat we zaterdag alweer speed gaan kopen. naja dan heb ik toch 1 nacht goed geslapen en 1 dag goed gegeten en gedronken kan ik er weer ff tegenaan... :openmouth:
het is ook zo ongelovelijke moeilijk als je eenmaal in die cirkel zit van de speed is het zo verrotte moeilijk er af te blijven ik bedoel je kunt natuurlijk ook niet de hele dag blowen, ik heb het geprobeert nou alles wat ik zou doen deed ik niet en als iemant wat tegen me zij hoorde ik het niet eens. in tegenstelling tot speed dat wordt ik heel erg creatief en heb ik zin om van alles te doen en wordt ik heel sociaal verslagen maken voor school wil dan ook ongelovelijke goed. ik heb daardoor ook hele goede cijfers dus wordt het nog moeilijker om met die shit op te houden.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruik een trip middel als paddo's. (Of iets anders uit de natuur.) Dan wil je vanzelf geen speed meer. Integendeel, als je speed gebruik aan bod komt in een trip dan zul je bijna over je nek gaan, tenzij je de doelbewuste keuze maakt om speed te accepteren in je leven. Dat heb ik namelijk gedaan maar ik gebruik speed dan ook niet elke dag. De keuze is ECHT aan jou of je het ooit nog aanraakt of niet.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je nu bijna dagelijks gebruikt, probeer dan eerst een haalbaar doel te stellen. Bijvoorbeeld dat je alleen nog maar in het weekend gaat gebruiken. En als dat eenmaaal gelukt is kun je misschien langzaam afbouwen zodat je helemaal clean wordt.

Het helpt ook niet echt mee dat je vriend ook gebruikt. Als je mensen om je heen hebt die gebruiken dan is het namelijk erg moeilijk om zelf niet mee te doen. Maar op zich is het positief dat hij ook wil stoppen.

Tja, of wiet een goed vervangingsmiddel is. Zolang je niet de stoned in de klas zit, en het bijvoorbeeld beperkt tot de avonduren, dan kan het misschien goed werken als een relaxmiddel, en om lekker in slaap te vallen. Het richt iig een stuk minder lichamelijke schade aan.

Zoek afleiding in de vorm van een hobby, sport of iets anders. En probeer gezond te leven. Als het op eigen houtje niet lukt, zoek dan professionele begeleiding.
Het is iig heel positief dat je zelf de eerste stap neemt naar een gezonder leven! :)

edit: ik neem aan dat dit straks verplaatst wordt naar drugs(algemeen), want dit hoort niet echt thuis in natuurlijke empathogenen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."