Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo jubileum in de Zoo

Paddo jubileum in de Zoo

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook eens LSD in de dierentuin gedaan, t was wel tof om die dieren te zien! Kies wel een rustige dag uit.

Ik heb er ook nog een tripreport over geschreven: "LSD in de dierentuin"
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me eigenlijk niks om op paddo's te doen. Met paddo's op heb ik eigenlijk liever zo weinig mogelijk mensen om me heen, stel je eens voor dat er net een school op schoolreisje gaat naar die dierentuin. Dan word je denk ik echt gillend gek :P

Op de acid was het al niet relaxed toen het zo druk was, maar nog wel te handelen. maar met paddo's zou ik het niet weten of ik het daar nog zou trekken...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vond jij het idee van opgesloten dieren vervelend toen? Ik vond het niet echt zielig eigelijk maar in dat report op dhp gingen een aantal mensen er over zeiken :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar had ik eigenlijk vrij weinig last van, ligt er ook gewoon aan naar welke dierentuin je gaat. Was een tijd geleden ergens in amsterdam in een dierentuin en daar konden de dieren amper goed lopen. Toen vond ik het nuchter zelfs zielig. Waar wij waren geweest hebben ze al die verschillende leefomgevingen nagebootst voor die dieren, dus best diervriendelijk vond ik.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed en dag, trippers, tripsters en alles daar tussenin.

Ik ga binnenkort voor de 10de keer paddoën en om mijn jubileum te vieren zou ik dit graag in de Zoo (van Antwerpen of Planckendeal voor wie van België is) doen maaarrrr de vraag is nu:

Heeft iemand hier ervaring mee? Liefst goede welteverstaan... maar de slechte mogen ook natuurlijk allen zijn welkom.

PS: zij die antwoorden proficiat, zij die niet antwoorden... ook proficiat.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb eens getript in de Burgers Zoo op 1mg Bromo Dragonfly, niet een heel erg heftig middel maar wel echt trippy, duurde ook 15 uur ofzo. Maar het ging wel lekker, Dumpy heeft dit ook is gedaan op acid geloof ik maar dat ging wat minder lekker omdat het toen nogal druk was :P

Ik zou zeggen neem een halve portie en een paar joints mee en zorg dat je op een rustige dag gaat! (beter niet op een zaterdag dus!)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja mijn bedoeling was juist na dat ik mijn laatste examen gedaan heb te gaan. Dat is een vrijdag dus de meesten hebben dan nog school, examen of moeten werken. Ideaal lijkt me...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."