#1
Ik heb ook eens LSD in de dierentuin gedaan, t was wel tof om die dieren te zien! Kies wel een rustige dag uit.
Ik heb er ook nog een tripreport over geschreven: "LSD in de dierentuin"
Ik heb er ook nog een tripreport over geschreven: "LSD in de dierentuin"