#1
^dit had ik ook toen ik het wel eens gebruikt heb... Was nog toen ze legaal overal verkrijgbaar waren. Ik vond ze niet relaxed, inderdaad dat drukkende gevoel en veel zweten, niet echt bruikbaar voor iets. Maar andere mensen vonden het wel tof geloof ik.
Dat ephedrine niets met speed heeft te maken is niet helemaal waar. Pseudo ephedrine is namelijk de grondstof voor methamfetamine. Maargoed, op dat gebied ben ik geen expert dus daar zal ikme verder ook niet over uitlaten.
Dat ephedrine niets met speed heeft te maken is niet helemaal waar. Pseudo ephedrine is namelijk de grondstof voor methamfetamine. Maargoed, op dat gebied ben ik geen expert dus daar zal ikme verder ook niet over uitlaten.