#1
Hoi, ik weet niet of hier al eens een topicje over geweest is, maar ik ben erg benieuwd wat van ieder nou de mooiste, vetste, meest indrukwekkende, levensverruimdende, geestverrijkende ervaring _ooit_ geweest is met tripmiddelen.
Bij mij staat op nummer 1 een trip met truffels thuis. Ik zat helemaal in muziek. Ik was muziek. Ik hoorde eilke toon nadrukkelijk en afzonderlijk van elkaar. De tonen kregen diepte, broertjes en zussen die vrolijk meekwetterden met hun toongenootjes. De muziek gleed in adembenemende CEV's langs mijn ogen. Ik zag de dimensie van het ritme. De klanken van de muziek resoneerden tot diep in mijn ziel. De klanken waren verhalen, grootste gebeurtenissen die in mijn hoofd afspeelden. Drama, avontuur, extase. De muziek prikkelde mijn oren, ogen en neus. Ik kon de muziek horen, zien, ruiken en bijna voelen.
Nou ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Bij mij staat op nummer 1 een trip met truffels thuis. Ik zat helemaal in muziek. Ik was muziek. Ik hoorde eilke toon nadrukkelijk en afzonderlijk van elkaar. De tonen kregen diepte, broertjes en zussen die vrolijk meekwetterden met hun toongenootjes. De muziek gleed in adembenemende CEV's langs mijn ogen. Ik zag de dimensie van het ritme. De klanken van de muziek resoneerden tot diep in mijn ziel. De klanken waren verhalen, grootste gebeurtenissen die in mijn hoofd afspeelden. Drama, avontuur, extase. De muziek prikkelde mijn oren, ogen en neus. Ik kon de muziek horen, zien, ruiken en bijna voelen.
Nou ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!