Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw mooiste ervaring ooit met tripmiddelen?

Wat is jouw mooiste ervaring ooit met tripmiddelen?

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, ik weet niet of hier al eens een topicje over geweest is, maar ik ben erg benieuwd wat van ieder nou de mooiste, vetste, meest indrukwekkende, levensverruimdende, geestverrijkende ervaring _ooit_ geweest is met tripmiddelen.

Bij mij staat op nummer 1 een trip met truffels thuis. Ik zat helemaal in muziek. Ik was muziek. Ik hoorde eilke toon nadrukkelijk en afzonderlijk van elkaar. De tonen kregen diepte, broertjes en zussen die vrolijk meekwetterden met hun toongenootjes. De muziek gleed in adembenemende CEV's langs mijn ogen. Ik zag de dimensie van het ritme. De klanken van de muziek resoneerden tot diep in mijn ziel. De klanken waren verhalen, grootste gebeurtenissen die in mijn hoofd afspeelden. Drama, avontuur, extase. De muziek prikkelde mijn oren, ogen en neus. Ik kon de muziek horen, zien, ruiken en bijna voelen.

Nou ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Mooiste ervaring ooit met tripmiddelen

1 van de meest geweldige momenten waren:

DMT: viewtopic.php?f=21&t=14302

Paddo's: Ik was in mijn 1tje en had een zakje op, ik geloof dat het kaalkopjes waren, maar het kan net zo goed wat anders geweest zijn, want het is lang geleden.. maar goed. Ik lag op de bank te trippen en op een gegeven moment had ik contakt met mijn eerste entiteit. Het was een soort waas van goed en kwaad en het wou mij aanraken. Het hing boven me, en het ging heen en weer als een soort scanner. Het wou me aanraken. Eerst was ik er angstig voor, maar al snel ontdekte ik dat ik het zwarte gedeelte van me af kon duwen. Uiteindelijk liet ik het gaan en de entiteit raakte mij aan. Op het moment van aanraken, kreeg ik een onbeschrijfelijk gevoel van extase, van het vertrouwen van het onbekende. Het pakte iets uit mijn lichaam en deed er iets terug in. Het was een van de meest gelukkige momenten in mijn leven. Dat moment wist ik dat er echt veel meer was dan de meeste mensen "denken!" Die entiteit heeft iets met me gedaan wat goed is uit dank voor mijn vertrouwen naar hem. En ja, ik wist op dat moment dat het een mannelijke entiteit was, dat is iets wat je kan aanvoelen.

LSD: In 1980 had ik mijn eerste echt grote hallucinatie op een Jubileum trip ter ere van het 50 jarig bestaan van LSD genaamd, "Hofmann" iK was aan het spacen op een fluoriserende flag. Ik kon de letters van de flag met ogen bewegen, alles werd helemaal vloeibaar. Op een gegeven moment tripte ik op de muur. De muur was geel. Ik kon met mijn ogen de plaats waar ik naar keek van kleur veranderen en laten borrelen als ik energie naar mijn ogen liet gaan in vorm van kracht, agressie en angst. De borrelende plek werd zwart en ineens was de afterparty ergens in de Bilt veranderd in een jungle. Ik keek 3 seconden om me heen en zag dat alles zwart was met planten en lianen, op die lianen liepen kleine zwarte monstertjes naar boven en naar beneden, overal om me heen. Ze zagen eruit zoals de paarse wezentjes van de foto hieronder. Met scherpe tanden zag je ze van de zijkant. Die hallucinatie duurde maar 3 seconden ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."