#1
Hallo mede drugsgebruikers
Ik had een vraag aan jullie.
Ik ben van plan om salvia optehalen en ik wou graag weten hoe jullie dit innemen.
kauwen of rokend? en wat is het beste?
En hoe duur is 0.5gram 10x extract?
Alvast bedankt
Mvg xplu
Ik had een vraag aan jullie.
Ik ben van plan om salvia optehalen en ik wou graag weten hoe jullie dit innemen.
kauwen of rokend? en wat is het beste?
En hoe duur is 0.5gram 10x extract?
Alvast bedankt
Mvg xplu

