Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsArtemisia absinthium

Artemisia absinthium

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
probeer het eens te mengen met pepermuntthee, theelepel citroensap, en een snufje zout. de bitterheid verdwijnt voor 50%
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paste niet echt in tripreports, maar vond t hier wel passen.



hoeveelheid: Twee eeltepels in een halve liter water, samen met pepermuntblad en citroensap.
Smaak: Erg bitter
wanneer: 9 oktober
waar: thuis


Alle ingredienten in een theepotje gedaan, kokend water erop gegoten, en een half uur laten trekken.

Volgens de oude verhalen zou je geesten en feeën zien. maar hiervan merkte ik weinig.

Het enige wat ik merkte was het gevoel van high, maar dan zonder de bodyload, of zware gevoel. Een beetje trippy maar dan meer paddo achtig, en dan niet zo hysteria. als je begrijpt wat ik bedoel.

Na 8 uur nog steeds merk ik dat t nog invloed heeft, een beetje dagdromen, in slaap suffen om dan meteen weer wakker te schrikken.
Geen groene fee in mijn gezichtsveld.

De volgende keer een grotere dosis, of versere blaadjes. Deze waren gedroogd.

De Absinth(drank) waar dit kruid ook in is verwerkt, heeft zo'n hoog alcoholpercentage dat de alcohol al overheerst voordat je een minimaal gevoel van de absinthium krijgt.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh, daar heb ik ook nog een heleboel van. Maar het is me veel te bitter! Ik vind het echt niet te drinken, 2 slokken en dan gaat het echt niet meer.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe kom je eraan? ik ken alleen die smartshop pakketjes
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb 250 gram besteld in een online (heksen)natuurwinkeltje, je kon er ook maretak enzo krijgen. iets van 1,50 voor betaald. Winkeltje is al helaas niet meer te vinden. (deze versie was geheel natuurlijk geoogst en gedroogd)

In de smartshop issie volgens mij veel duurder.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
loadrunner zei:
Ik heb 250 gram besteld in een online (heksen)natuurwinkeltje, je kon er ook maretak enzo krijgen. iets van 1,50 voor betaald. Winkeltje is al helaas niet meer te vinden. (deze versie was geheel natuurlijk geoogst en gedroogd)

In de smartshop issie volgens mij veel duurder.
Klik om te vergroten...
Ja, reken zo maar op 20 euro... zonder drank erbij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."