Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA Zaden gewoon eten?

LSA Zaden gewoon eten?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, ik heb al 2 keer hawain rosewood baby zaadjes genomen, dit word de derde keer.
De vorige keren heb ik vrij weinig gevoeld.
Deze keer neem ik 11 zaden, maar heb ik wel effect als ik ze gewoon kauw (goed kauwen en laten opnemen door speeksel :)
Of hebben ze hierdoor juist geen effect? :)

Alvast bedankt :wink:
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmmm volgens mij moet je het een hele lange tijd koken om alle stoffen eruit te krijgen. Ik betwijfel of je speeksel het zelfde voor elkaar krijgt.
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Petard zei:
Hmmm volgens mij moet je het een hele lange tijd koken om alle stoffen eruit te krijgen. Ik betwijfel of je speeksel het zelfde voor elkaar krijgt.
Klik om te vergroten...

Hmm ja ik had op erowid gelezen dat gewoon eten ging en dat er verschillende ander methodes van inname waren.
We zullen wel zien heb de zaden nu een half uur gelede gegeten, begin toch precies iets te voelen maarja. Klaat het wel weten hoe het was :)
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#4
neem geen hawaiian baby woodrose, maar morning glory,
neem 10 gram en splits in 2 hoopjes kauw eerst het ene hoopje tot pap, en slik het door, herhaal met het 2e hoopje, na een uurtje of anderhalf space je toch wel aardig :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."