Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskanna vraagjes

kanna vraagjes

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kijk eens rond op erowid.. staat echt genoeg over doses in.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij is roken de fijnste manier. Slikken is niet zo doeltreffend en het snuiven schijnt erg pijnlijk te zijn.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
hey!

Vandaag ging ik naat eindhoven en kocht ik in de smartshop een grammetje kanna , de foto hier onder...


ik las dat je dit op vele manieren kon in nemen bv:
Snuiven / onder je tong / kauwen / roken /...

Ik ben niet zo voor het snuiven , liever zou ik het roken of kauwen. IK ben van plan dit weekend kanna te gaan gebruiken in combinatie met wiet en/of alcohol.
Hierbij vermeld ik even dat ik dagelijks blow dus van wiet ben ik gewoon.

nu mijn vragen:

Als ik kanna wil roken hoeveel heb je dan nodig ?

welke manier raden jullie nu echt het beste aan?

groetjes ,
steven :smoke:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dumpy zei:
Volgens mij is roken de fijnste manier. Slikken is niet zo doeltreffend en het snuiven schijnt erg pijnlijk te zijn.
Klik om te vergroten...

hoeveel zou je dan roken in cominatie met wiet/hash?
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb gekeken maar ik vind niets :(
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
1e hit op google: http://www.thekannashop.com/kanna-effects/effects.htm
L
Little MonkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kanna,

stress verdwijnt, het wordt rustig in je kop en je denkt helderder na. Later na de inname (ook als je tussendoor 'bijpakt') veranderd deze staat van bewustzijn meer naar een uberchill modus en relaxed laid back gevoel...

Tot nu toe heb ik het op twee manieren ingenomen:

- snuifen (pijnlijk maar het wordt ook wel weer overdreven hoe pijnlijk) waarbij effect binnen 15 min merkbaar is.

- in kauwgom onder de tong (bitter, sterke kauwgom gebruiken); heftiger effect maar duurt langer om te gaan werken.

Roken raadt ik af, tot nu toe raden al de smart-shops waar ik ben geweest het af.

Beetje laat, misschien heb je al gebruikt... Maar toch veel plezier!

Groetjes,

Little Monk(ey)
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb het 1 maal gesnove en niks van gevoeld

je moet het echt niet roken want dat heb je een grote dosis nodig voor je pas iets voelt het beste wat je kan doen is het opsnuiven volgens mij

:wave: :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
IK hier na een lange tijd weer!

het kanna avontuur was niet zo WAAW als ik verwachte , sterker nog ... ik voelde amper iets

toch had ik voeldoende gesnoven en idd branden als hell in m'n neus. Ik kreeg het warm maar voor de rest niets speciaal , daarom ging ik er een jointje of 2 bij roken. En dat verhaaltje dat het sterker zou werken met wiet of alcohol is ook niet van toepassing bij me.
Na een grammetje kanna en 2joints ging ik naar een 'vat' , daar begon ik te zuipen.
Noch steeds geen apart gevoel en het kwam niet ook.
Men vrienden zeiden me wel dat ik gelukkig leek en actief , hoewel ik zelf iets had van 'wtf' ?

dit was m'n kanna avontuurtje dus

coclusie: het geld absoluut niet waard :( :kots:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb zelf voor het laast ook kanna genomen. Ik kwam het laatst in mijn kamer tegen en was helemaal vergeten dat ik het had. Ik had al het kanna toen in een capsule gedaan en ingenomen. Het had bij mij zeker wel effect, licht tintelent lichaam, ontspannen maar toch ook wel actief. Het is moeilijk uit te leggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."