Beste mensen
Ruim twee jaar ben ik verschillende peyotes aan het verzamelen. Ik vind ze super mooi en bijzonder.
Het is me gelukt om een mooie collectie op te bouwen.
Ik zal een paar mooie foto's met jullie willen delen.
(ik zal ze nooit kunnen gebruiken denk ik).
#3
1 topic met foto's in lijkt me wel genoeg
Maar toch, mooie verzameling. Waarom ga je ze nooit kunnen gebruiken? Vind je ze te mooi om op te eten of ben je "bang" van mescaline?
#4
Geef dat spul maar aan mij!
#5
Prachtige planten, zo zie je ze niet vaak. Ik vraag me altijd af hoe het zit met die witte 'toefjes', komen die op elke peyote als ze ouder worden, of hebben sommige ondersoorten dat meer dan de andere?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.