Het is en blijft een schimmel......Geen idee of ze nog te eten zijn. Wil je het toch gaan proberen dan zou ik het in een keukenmachine blenderen en verwerken in een omelet ofzo.
#4
26-9 zou ik niet meer doen, dat is wel heel erg lang geleden. En bedoel je met 'op mijn kamer liggen' wel in de koelkast? Want anders zou ik het helemaal niet meer doen.
#5
Hej mensen,
Ik heb nog een bakje paddo's in mijn kamer liggen, met als houdbaarheidsdatum 26-9.
Nou vroeg ik me af of ik deze nog gewoon kan eten.. ze zijn tot vandaag gewoon vacuum verpakt geweest. Wel zijn ze heel erg nat geworden.. Ik heb het over hawaiaanse puntjes.. Heeft iemand hier ervaring mee of weet hier meer over??
tnx.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.