Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvoor degene die wel eens qat hebben gegeten

voor degene die wel eens qat hebben gegeten

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb nog nooit qat gehad maar dat woezelig voelen spreekt me wel aan.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vroeg me af wat jullie voelen als je Qat eet?

Ik zie andere helemaal margan(soort high zijn) worden, en dat heb ik niet wordt wel relxed ofzo. maar voel niks in me hoofd ofzo, soms wordt je er praterig van maar heb ik ook niet zo heel erg.
kijk het liefst tv.

zou dit te maken hebben met in het verleden veel heftiger middelen gebruikt te hebben dat ik daarom het niet zo ervaar als een andere Of er niet zo van onder de indruk raak,of omdat ik adhd ben ? ik kan namelijk ook vaak prima slapen, en wordt zelfs moe de laaste tijd naar een paar uurtjes eten wat een ander niet goed kan naar het eten van qat. en zelfs moeilijk kan stoppen.

Wat zijn jullie ervaringen met qat?
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
bij toeval merk ik met qat en oxapams wel wat warm en woezelig word
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja het is best wel leuk, en de moeite waard maar zie dus dat anderen er veel heftiger/anders erop reageren.
Dus ben wel benieuwd waar dat door komt eigenlijk.

Het meest voel je eigenlijk als je gaat liggen dan voel je je hart kloppen en een soort ik weet niet zo goed hoe het te verwoorden maar je voelt soort stroom door je hele lichaan gaan.

mischien eet ik te snel of nog niet op de goede manier ofzo, omdat ik de neiging heb maar door te eten, dan voel je het niet zo zeer in je lichaam pas als je stil bent en er naar luistert.

vreemd he, het is totaal anders dan bij andere soorten drugs,,,, :wave:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vanwaar die obsessie met khat ? Dit is nu al het zoveelste topic dat je erover opent.

En even wikipedia'en vertelt mij dat het spul voor mij niet echt de moeite waard is. Het enige leuke eraan vind ik eigenlijk dat t een plantje is.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had laatst een paar stengels gegeten met wat vrienden. Aangezien ik zéér gevoelig ben voor middelen, merkte ik op dat er een licht gevoel in mijn hoofd kwam, voelde me lichtelijk wat energieker en ik ging veel praten. Best leuk spul hoor :)
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahahahah

waarom hier de obsessies met alle andere middelen waar honderdduizend berichten over staan!
Daar wordt toch ook niks over gezegd!

Dit is toch een forum waar je vragen kan stellen en ideeen/ervaringen kunt uitwisselen.
En als je er geen verstand van hebt dan reageer je toch lekker niet. :P
Zijn genoeg die het wel lekker vinden anders wordt het niet zo veel gegeten. :wave:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
anoniempje zei:
hahahahah

waarom hier de obsessies met alle andere middelen waar honderdduizend berichten over staan!
Daar wordt toch ook niks over gezegd!

Dit is toch een forum waar je vragen kan stellen en ideeen/ervaringen kunt uitwisselen.
En als je er geen verstand van hebt dan reageer je toch lekker niet. :P
Zijn genoeg die het wel lekker vinden anders wordt het niet zo veel gegeten. :wave:
Klik om te vergroten...

trouwens het is niet een een plant!! het komt van een boom een hele hoge boom nog wel!!
planten staan laag aan de grond.

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."