#1
Heb nog nooit qat gehad maar dat woezelig voelen spreekt me wel aan.


anoniempje zei:hahahahah
waarom hier de obsessies met alle andere middelen waar honderdduizend berichten over staan!
Daar wordt toch ook niks over gezegd!
Dit is toch een forum waar je vragen kan stellen en ideeen/ervaringen kunt uitwisselen.
En als je er geen verstand van hebt dan reageer je toch lekker niet. :P
Zijn genoeg die het wel lekker vinden anders wordt het niet zo veel gegeten.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."