zo' n hawaiaanse bonbon. Die gaven de laatste keer wel een tof effect, en was ook ruim voldoende
#3
hey allemaal,
soort van klein live tripreportje met vraag...
Ik heb rond een uur of 7, de voor mij, laatsten legale paddo's genomen. Mijn schema liet het nu eigenlijk voor t laatst toe, tot 1 december... dus ik dacht; tis alweer 4 jaartjes geleden... nu kan het nog.
nu dus een dikke 4 uur in mijn 'trip'... en ik voel nog steeds niets. ik heb ondertussen al twee jointjes opgerookt, om het allemaal te versterken, maar het werkt nog steeds niet.
is dit normaal?
ik trip al jaren niet meer op paddo's (ik doe alleen LSD eigenlijk) omdat ik het niet intens genoeg vond... maar dit slaat echt alles. iemand nog een tip, hoe maak ik nog iets van deze trip? (haha... dat rijmt )
ps: sorry voor eventuele spelfouten... ik ben wel echt kneitergaar van de joints
#4
Als je na 4 uur nog niets merkt heb je troep hè (of te weinig natuurlijk)
#5
de volgende ochtend...
Ben net wakker en voel me eigenlijk alleen nog een beetje gaar van de joints.
Het was echt een triest afscheid. Nul visuals, geen body- en mindload gehad... Helemaal niks.
Erg jammer.
Ik heb vannacht nog even uurtje naar 'The Zapper' zitten luisteren, maar zelfs dit deed niets (op de LSD raak ik door die thetasounds compleet de weg kwijt). Beetje door de vrieskou gelopen, maar buiten was er ook niks te halen.
jammer, maar lekker belangrijk. Wanneer gaan jullie je laatste paddotrip maken?
#6
Wanneer gaan jullie je laatste paddotrip maken?[/quote]
euh zal er nooit komen denk ik want ik heb vorige week nog snel
zo'n paddo's kweekset bij azarius bestelt. dus daar zal ik wel effe mee toe komen en daarna weet ik niet.
#7
ExceptionalInsight zei:
Als je na 4 uur nog niets merkt heb je troep hè (of te weinig natuurlijk)