Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe laatste (legale) Paddo

De laatste (legale) Paddo

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel heb je genomen?
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#2
zo' n hawaiaanse bonbon. Die gaven de laatste keer wel een tof effect, en was ook ruim voldoende
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#3
hey allemaal,

soort van klein live tripreportje met vraag...

Ik heb rond een uur of 7, de voor mij, laatsten legale paddo's genomen. Mijn schema liet het nu eigenlijk voor t laatst toe, tot 1 december... dus ik dacht; tis alweer 4 jaartjes geleden... nu kan het nog.

nu dus een dikke 4 uur in mijn 'trip'... en ik voel nog steeds niets. ik heb ondertussen al twee jointjes opgerookt, om het allemaal te versterken, maar het werkt nog steeds niet.
is dit normaal?

ik trip al jaren niet meer op paddo's (ik doe alleen LSD eigenlijk) omdat ik het niet intens genoeg vond... maar dit slaat echt alles. iemand nog een tip, hoe maak ik nog iets van deze trip? (haha... dat rijmt :stoned: )

ps: sorry voor eventuele spelfouten... ik ben wel echt kneitergaar van de joints :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je na 4 uur nog niets merkt heb je troep hè (of te weinig natuurlijk)
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#5
de volgende ochtend...


Ben net wakker en voel me eigenlijk alleen nog een beetje gaar van de joints.
Het was echt een triest afscheid. Nul visuals, geen body- en mindload gehad... Helemaal niks.
Erg jammer.
Ik heb vannacht nog even uurtje naar 'The Zapper' zitten luisteren, maar zelfs dit deed niets (op de LSD raak ik door die thetasounds compleet de weg kwijt). Beetje door de vrieskou gelopen, maar buiten was er ook niks te halen.

jammer, maar lekker belangrijk. Wanneer gaan jullie je laatste paddotrip maken?
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wanneer gaan jullie je laatste paddotrip maken?[/quote]

euh zal er nooit komen denk ik want ik heb vorige week nog snel
zo'n paddo's kweekset bij azarius bestelt. dus daar zal ik wel effe mee toe komen en daarna weet ik niet.
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Als je na 4 uur nog niets merkt heb je troep hè (of te weinig natuurlijk)
Klik om te vergroten...

troep denk ik niet... gewoon bij de smartshop gehaald.
te weinig zou kunnen, hoewel ik op dezelfde portie een paar jaar geleden flink gespaced heb.

Zou het misschien komen door het feit dat ik vaak LSD gebruik ( en in flinke hoeveelheden) ?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou sinds dat ik LSD heb gebruikt, zijn mijn paddotrips alleen maar heftiger geworden qua visuals.

Denk dat je te weinig had, of troep.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wanneer was de laatste keer dat je LSD hebt genomen? misschien heb je daarvan tollerantie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."