Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe True history of the MM's

The True history of the MM's

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Echt diep he man!
De drie wijzen - orion's belt
Het Kalf (de valse God) dat de Joden aanbeden toen Mozes achter zijn tien geboden ging - Einde tijd van de Vedas/Krishna
Waarom de Koe heilig is bij de Haré Krishna's: onze kaalkopkes groeien op hun mest
De boom van kennis Adam en Eva: Amnita's groeien op boomwortels
Jezus - inleiding van het vissentijdperk, want hij gaf ze vis te eten.

DAT IS IDD MYTHOLOGIE om over te peinsen

Indeed, het komt heel doorslaggevend over.
Moet hier meer over te weten komen, dit is mss wel het antwoord waar ik heel mijn leven naar zocht.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil niet zeggen dat dit mijn antwoord is waar ik naar zoek, weet ook niet wat en of ik wel op zoek ben.
Maar wat deze mensen hebben ontdekt geeft mij wel een antwoord op de vraag waarom,
waarom al die dingen als de bijbel overal in te vinden is, waarom het van generatie tot generatie word overgedragen.
Toch grappig om te zien dat het in de westerse cultuur via fabels en mythes gaat, en bij de indianen, maya's, aboriginals, dat het allemaal gewoon word geleerd zoals het is.
Die stammen zijn zoveel wijzer dan ons, want via onze weg kan alleen maar kennis en betekenis verloren gaan. Soms baal ik echt van deze cultuur die helemaal van zijn 'roots' is verweidert.
Maar aan de andere kant ga ik weer rustig verder met consumeren. :beer:

Ik had trouwens altijd al gedacht dat de kerk het hele bijbel verhaal had verdraaid voor hun eigen macht en voordelen. Het is inderdaad de verkeerde kant die heeft gewonnen zoals ze al zeiden in de film. Als ze kunnen bevestigen dat dit de waarheid achter onze geschiedenis is zou dat het hele christendom en grotendeels andere religies zoals ze nu zijn ondersteboven blazen en er weinig van heel laten.

Zoals je al zei, een grote Smack in the face van het christendom :tearsofjoy:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welja "antwoord dat ik zocht".
Ik bedoel, we weten allemaal dat er gesjoemeld is in de heilige geschriften.
Nu weet ik meer in welke richting ze sjoemelde :) En waarom we zo vervreemd van de natuur zijn.
Heb me ook jarenlang afgevraagd waarom die koe zo heilig is, en men toch haar melk niet drinkt.

De symbolen zijn me nu zo duidelijk, stof tot nadenken om zeker verder op te bouwen.
Maarja, dat is mythologie he, niet te bewijzen. Dus 't is aan de mensheid zelf te bepalen of dit een smack in the christian face is.
MAar zoals je zelf aanhaalt, we gaan allemaal lekker door met ons ding te doen, dus 't is eerder een slap met een fluwelen handschoentje.
Ik ga dit topic eens pimpen na een trip, eerst de goden om meer uitleg vragen :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat laatste ben ik met je eens, dit weekend laat ik de heilige paddestoelen maar weer eens tot me spreken.
Begin er over na te denken de DVD te kopen, ik kan het echt niet laten rusten.
Mijn geest is bezeten :hearteyes:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ingelijks!

Echter wel een probleempje. De heksenjacht is teruggeopend.
Hier ik quote even (ik hoop dat die site fake is????????)
De Paddobestrijding (PB) is gespecialiseerd in het definitief verwijderen van populaties ongewenste/verboden paddenstoelen uit tuinen, parken en bossen
Klik om te vergroten...
http://www.paddobestrijding.nl/

In de tuin vond ik al ziek! MAAR IN BOSSEN??????? Als dat geen heksenjacht fuck seg!
Nu gaan de Christelijke al tegen de natuur in? Hier moet toch iets aan gedaan kunnen worden?

Weet je wel dat die bestrijding puur vergif is? Dieren doodt en de natuur schaadt?
Jeetje, hier moet iets aan gedaan worden?

1. Zitten er ook nadelen aan een bestrijding?
Hoewel wij liever spreken van 'noodzakelijke ongemakken', wijzen we u op het volgende: Het behandelde perceel mag gedurende 4-8 weken niet betreden worden. (Huis)dieren en vogels dienen geweerd te worden vanwege een verhoogde kans op mortaliteit. Er zal schade ontstaan aan bestaande vegetatie die zich uiteindelijk vaak herstelt. Wettelijk zijn we verplicht u te melden dat het behandelde land tot vijf jaar na de bestrijding niet gebruikt mag worden voor de teelt van eetbare gewassen.
Klik om te vergroten...

We still live in the dark ages.
Ipv allemaal kwartjes te storten naar het VLOS zouden we beter een grote klopjacht organiseren tegen deze ONLOGISCHE beslissing! Een paddoverbod tot daar aan toe, maar ze uit de natuur verwijderen? Dat kan niet!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
ze gaan zeker veel te ver hier in, maar dit gaat nooit gebeuren denk ik, gelukkig hebben we nog partijen als groenlinks en pvda, cda. Die waren toch tegen het verbod?
Maargoed, ik ben het ook meer dan zat, dat ze chemische middelen bannen, tot daar aan toe.
Maar van de natuur blijven ze af!

Is er al een demonstratie geweest tegen het paddo verbod?
Zo niet, count me in! Ik wil wel eens in opstand komen tegen die eikels.
Zou het vlos dat niet moeten organiseren, ik vind dat ze te weinig doen tegen dit dictatorschap.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het gaat te fur. De overheid moet eens een stapje terug nemen in het bepalen over het Nederlandse volk. Het is een goed iets hoor, dat ze aan de lichamelijke en geestelijke gezondheid van de burgers denken. Ze bedoelen het goed. Je kan het heel wat slechter treffen. Maar toch vind ik dat je als mens zelf kan bepalen wat wel en niet slecht voor je is. Als jij de risico's wilt lopen is dat toch aan jou?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb zojuist een Email naar P.G. van Oyen, secretariaat van het vlos, gestuurd met de vraag tot actie in de vorm van een demonstratie/protest mars. :beer:

Hopelijk geven ze hier gehoor aan en lopen we hand in hand, paddo en mens, door Den Haag of over de Dam.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Begaan met de gezondheid?
Ik denk dat er meer achter schuilt, als men echt begaan was met de volksgezondheid had men wel andere prioriteiten gesteld.
Veel andere prioriteiten. Ze pakken enkel dat wat te pakken valt!

Indeed Dripptone, tijd voor actie!
Tijd om geheel Europa aan de arm te trekken, naar Amsterdam gaan en een vredelievende mars houden!
Er zit echt niets anders op dan de wereld erbij te halen, het zij via het nieuws, de krant, maakt niet uit!
Maar iets moet gebeuren jongens, anders kijken we maar machteloos toe.
We kunnen ook machteloos tonen dat we hier niet mee gediend zijn!
Natuurorganisaties e.d opkloppen en om hulp vragen!
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Count me in!
Maar...

Best geen echte paddenstoelen dan he :)
We mogen ze geen enkele reden geven tot een arrestatie, alles moet perfect volgens het boekje lopen!
Laat ze maar eens zien wat voor vredelievende mensen we zijn!

Het woord moet wereldwijd verspreid worden wat de intenties zijn van het verbod.
Dat men niet alleen de thuisteler, gebruiker wil straffen, maar ook de natuur wil vergiftigen zodat er geen paddenstoelen meer op kunnen groeien.
Ik kan en wil dat niet aanvaarden!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
lol hippie power :beer:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja mannen, ik begin toch te twijfelen aan de geloofswaardigheid van die site.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zouden we geen advocaat op die website sturen om hun handelsregister op te vragen?
Don't fuck with shroomlovers!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Verklaar je nader..
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Laten we met z'n allen van DF ook zo'n bestrijdingsbedrijfje oprichten. Bekijk het van de positieve kant: wat is een mooiere manier om zo zelf aan de shroompjes te komen :beer:

Heb zo sterk het vermoeden dat dit ook het idee van de paddobestrijders is. De site komt niet erg professioneel over. Plaatjes en lijsten zijn niet meer dan knip- en plakwerk.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zelf vind paddo's het mooiste tripmiddel. Maar een advocaat? Veel geld uitgeven om ze te redden vind ik weer wat te fur gaan.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja maar die paddobestrijding.nl is een site dat ironisch bedoeld is.
En ik liep er met mijn ogen open blindelings in... ik was er mee weg :)
Nu dat het toch fake is, zie ik niet in waarom we dat zouden doen... Tegen dat verbod kan je niet ingaan neen, maar als men paddenstoelen uit de natuur wil halen met chemische bestrijding, dan wel ja.
Maar is dus niet nodig, Mayan was gewoon dom :)
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#18
WOW! Geen ander woord voor te vinden!
Dit is echt een prachtstukje aan verloren geschiedenis!
Jezus, Mozes, ... allemaal psychonauten van de heilige Amnita Muscari!
DAMN! Dit MOET je gewoon gezien hebben als je "zoekende" bent waarin de paddo's je antwoorden geven.
Van Krishna tot Mozes
Van Jezus tot Kerstmis!
Gewoon TEEEEEEEEEEE VET!

http://www.pharmacratic-inquisition.com ... tion=24:24

Duurt meer als een uurtje, maar hoe langer je kijkt, hoe beter het wordt!
This really is a smack in the Christian face :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hahahaha :tearsofjoy:
Te mooi filmpje, zowel mega interesant als fucking grappig.
Inderdaad, WOW.
Zo grappig om te zien hoe alle religie, mythen en fabels, de feestdagen die we hebben een groot symbool is. Een soort verborgen script die ons moet leren over oude sjamanistische kennis en rituelen.
Waar ik het meest om moest lachen was de vergelijking tussen de kerstman en de vliegenzwam, ook het eieren zoeken met paasen, HILARISCH! :beer:

Maar buiten de lol geloof ik ook zeker dat er een kern van waarheid hierin zit.
Sommige links die ze leggen vind ik VER gezocht, maar toch mooie bevindingen.
Ook zeker hoe alles in het universum een cirkel is, en veel symbolen zijn overal in terug te vinden.

Voor alle trippers, zeker de moeite waard om deze film te zien!!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."