#1
ik begrijp ook niet helemaal goed waarom je alcohol zou gebruiken, en de misselijkheid blijft ook wel volgens mij.
En voor de smaak hoef je het ook niet te doen want zo erg zijn die zaden nou ook weer niet.
En voor de smaak hoef je het ook niet te doen want zo erg zijn die zaden nou ook weer niet.