#1
Ik had er nooit echt veel van verwacht, dacht dat het de zoveelste herbal was die niet werkte of je misselijk maakte. Nou, ik heb een paar dagen geleden een grammetje kanna gehaald bij de smartshop, en damn, ik was verbaasd.
Eerst nam ik ongeveer 200 MG, en legde daar 5 lijntjes van (het was zeer, ZEER fijn verkruimeld poeder. Toen nam ik nog 150 MG, en zette daar thee van. Verder was ik volledig nuchter.
Eerst nam ik 2 lijntjes, een per neus, en god wat brandde dat spul in m'n neus! Erger dan MDMA in ieder geval. Na 3 minuten brandde het nog steeds als de tyfus. Tegelijkertijd nam ik de eerste paar slokjes van m'n theetje, en wachtte af.
00:10
Ik merk het eerste lichte effect, maar denk dat het placebo is. Een soort lichte mix tussen stoned zijn, nauwlijks merkbare XTC-rush (maar dan echt vele, vele malen milder), en een algemeen gevoel van rust en welbehagen.
00:15
Ik snuif nog een lijntje weg, en drink ongeveer de helft van de thee op. De eerste effecten zijn duidelijk merkbaar, en ik blijf afwachten wat er gaat gebeuren.
00:25
Ik merk dat ik me opeens heel erg goed voel, zeer chill en heel zelfverzekerd, dat m'n problemen eigenlijk weinig voorstellen en dat mensen vooral niet zoveel moeten zeiken. Alles doen voelt wel chill, niks doen eigenlijk ook; Ik krijg een iets sterkere lichamelijke rush, maar dat kan aan mij liggen. Beetje het gevoel dat je krijgt als je heel lekker zorgeloos ontspant en een goede massage krijgt. Een tegelijkertijd sloomig als energiek gevoel verspreidt zich.
00:40
Ik drink de rest van m'n thee op, en snuif de laatste 2 lijntjes op. De effecten van eerder zijn vollop, nog sterk aanwezig; Ik krijg zin om wat activiteit te brengen in de chillerij en besluit naar sven te gaan. Ik moet eerst nog langs m'n pa, maar ik heb er vol vertrouwen in dat ik makkelijk kan verbergen dat ik niet nuchter ben. Dat lukt ook makkelijk; Ik praat heel snel en zelfverzekerd, mensen kunnen me toch geen fuck maken in m'n eigen hoofd, ik doe m'n eigen ding en mensen die dat niet leuk vinden hebben nou eenmaal pech. Heel vreemd effect, sinds ik over het algemeen totaal niet op die manier denk.
00:55
De effecten buiten worden wat sterker, en ik voel me tegelijkertijd dromerig en barstensvol energie. Fietsen kost geen enkele moeite, het gaat vanzelf; Ik kan switchen tussen super scherp en super afwezig zonder veel moeite. Een fijne gloed in m'n lichaam is sterk aanwezig, en alle negatieve gedachtes lijken heel nietig en zinloos.
01:20
Vanaf 00:55 tot nu worden de effecten alleen lichtelijk versterkt in de rijzende lijn. Ik arriveer bij sven, en het is meteen heel chill en gezellig. Ik krijg eten en drinken aangeboden; Eten sla ik af (totaal geen hongergevoel meer), ik neem wel een glas appelsap waar ik het ruim 20 minuten mee doe (ik drink een glas appelsap normaal in ~5-10 seconden leeg). Kleine slokjes voelen veel chiller.
01:30
Het is heel gezellig bij sven, meer dan normaal. Ik merk dat ik beter kan aanvoelen dan normaal wanneer ik wat kan zeggen en wat ik wel of niet moet zeggen om sociaal en meelevend over te komen, maar tegelijkertijd weet ik zeker dat ik de situatie helemaal onder controle heb.
03:20
De effecten beginnen een beetje uit te werken. Ik moet mezelf er van weerhouden om meer te pakken, aangezien ik geen zin heb om de hele dag onder invloed te zijn en nog wat wil bewaren.
In ieder geval, een effect dat *STUKKEN* sterker is dan wat ik had verwacht!
Eerst nam ik ongeveer 200 MG, en legde daar 5 lijntjes van (het was zeer, ZEER fijn verkruimeld poeder. Toen nam ik nog 150 MG, en zette daar thee van. Verder was ik volledig nuchter.
Eerst nam ik 2 lijntjes, een per neus, en god wat brandde dat spul in m'n neus! Erger dan MDMA in ieder geval. Na 3 minuten brandde het nog steeds als de tyfus. Tegelijkertijd nam ik de eerste paar slokjes van m'n theetje, en wachtte af.
00:10
Ik merk het eerste lichte effect, maar denk dat het placebo is. Een soort lichte mix tussen stoned zijn, nauwlijks merkbare XTC-rush (maar dan echt vele, vele malen milder), en een algemeen gevoel van rust en welbehagen.
00:15
Ik snuif nog een lijntje weg, en drink ongeveer de helft van de thee op. De eerste effecten zijn duidelijk merkbaar, en ik blijf afwachten wat er gaat gebeuren.
00:25
Ik merk dat ik me opeens heel erg goed voel, zeer chill en heel zelfverzekerd, dat m'n problemen eigenlijk weinig voorstellen en dat mensen vooral niet zoveel moeten zeiken. Alles doen voelt wel chill, niks doen eigenlijk ook; Ik krijg een iets sterkere lichamelijke rush, maar dat kan aan mij liggen. Beetje het gevoel dat je krijgt als je heel lekker zorgeloos ontspant en een goede massage krijgt. Een tegelijkertijd sloomig als energiek gevoel verspreidt zich.
00:40
Ik drink de rest van m'n thee op, en snuif de laatste 2 lijntjes op. De effecten van eerder zijn vollop, nog sterk aanwezig; Ik krijg zin om wat activiteit te brengen in de chillerij en besluit naar sven te gaan. Ik moet eerst nog langs m'n pa, maar ik heb er vol vertrouwen in dat ik makkelijk kan verbergen dat ik niet nuchter ben. Dat lukt ook makkelijk; Ik praat heel snel en zelfverzekerd, mensen kunnen me toch geen fuck maken in m'n eigen hoofd, ik doe m'n eigen ding en mensen die dat niet leuk vinden hebben nou eenmaal pech. Heel vreemd effect, sinds ik over het algemeen totaal niet op die manier denk.
00:55
De effecten buiten worden wat sterker, en ik voel me tegelijkertijd dromerig en barstensvol energie. Fietsen kost geen enkele moeite, het gaat vanzelf; Ik kan switchen tussen super scherp en super afwezig zonder veel moeite. Een fijne gloed in m'n lichaam is sterk aanwezig, en alle negatieve gedachtes lijken heel nietig en zinloos.
01:20
Vanaf 00:55 tot nu worden de effecten alleen lichtelijk versterkt in de rijzende lijn. Ik arriveer bij sven, en het is meteen heel chill en gezellig. Ik krijg eten en drinken aangeboden; Eten sla ik af (totaal geen hongergevoel meer), ik neem wel een glas appelsap waar ik het ruim 20 minuten mee doe (ik drink een glas appelsap normaal in ~5-10 seconden leeg). Kleine slokjes voelen veel chiller.
01:30
Het is heel gezellig bij sven, meer dan normaal. Ik merk dat ik beter kan aanvoelen dan normaal wanneer ik wat kan zeggen en wat ik wel of niet moet zeggen om sociaal en meelevend over te komen, maar tegelijkertijd weet ik zeker dat ik de situatie helemaal onder controle heb.
03:20
De effecten beginnen een beetje uit te werken. Ik moet mezelf er van weerhouden om meer te pakken, aangezien ik geen zin heb om de hele dag onder invloed te zijn en nog wat wil bewaren.
In ieder geval, een effect dat *STUKKEN* sterker is dan wat ik had verwacht!