Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKanna werkt echt nice! - Mini reportje

Kanna werkt echt nice! - Mini reportje

6 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had er nooit echt veel van verwacht, dacht dat het de zoveelste herbal was die niet werkte of je misselijk maakte. Nou, ik heb een paar dagen geleden een grammetje kanna gehaald bij de smartshop, en damn, ik was verbaasd.

Eerst nam ik ongeveer 200 MG, en legde daar 5 lijntjes van (het was zeer, ZEER fijn verkruimeld poeder. Toen nam ik nog 150 MG, en zette daar thee van. Verder was ik volledig nuchter.

Eerst nam ik 2 lijntjes, een per neus, en god wat brandde dat spul in m'n neus! Erger dan MDMA in ieder geval. Na 3 minuten brandde het nog steeds als de tyfus. Tegelijkertijd nam ik de eerste paar slokjes van m'n theetje, en wachtte af.

00:10

Ik merk het eerste lichte effect, maar denk dat het placebo is. Een soort lichte mix tussen stoned zijn, nauwlijks merkbare XTC-rush (maar dan echt vele, vele malen milder), en een algemeen gevoel van rust en welbehagen.

00:15

Ik snuif nog een lijntje weg, en drink ongeveer de helft van de thee op. De eerste effecten zijn duidelijk merkbaar, en ik blijf afwachten wat er gaat gebeuren.

00:25

Ik merk dat ik me opeens heel erg goed voel, zeer chill en heel zelfverzekerd, dat m'n problemen eigenlijk weinig voorstellen en dat mensen vooral niet zoveel moeten zeiken. Alles doen voelt wel chill, niks doen eigenlijk ook; Ik krijg een iets sterkere lichamelijke rush, maar dat kan aan mij liggen. Beetje het gevoel dat je krijgt als je heel lekker zorgeloos ontspant en een goede massage krijgt. Een tegelijkertijd sloomig als energiek gevoel verspreidt zich.

00:40

Ik drink de rest van m'n thee op, en snuif de laatste 2 lijntjes op. De effecten van eerder zijn vollop, nog sterk aanwezig; Ik krijg zin om wat activiteit te brengen in de chillerij en besluit naar sven te gaan. Ik moet eerst nog langs m'n pa, maar ik heb er vol vertrouwen in dat ik makkelijk kan verbergen dat ik niet nuchter ben. Dat lukt ook makkelijk; Ik praat heel snel en zelfverzekerd, mensen kunnen me toch geen fuck maken in m'n eigen hoofd, ik doe m'n eigen ding en mensen die dat niet leuk vinden hebben nou eenmaal pech. Heel vreemd effect, sinds ik over het algemeen totaal niet op die manier denk.

00:55

De effecten buiten worden wat sterker, en ik voel me tegelijkertijd dromerig en barstensvol energie. Fietsen kost geen enkele moeite, het gaat vanzelf; Ik kan switchen tussen super scherp en super afwezig zonder veel moeite. Een fijne gloed in m'n lichaam is sterk aanwezig, en alle negatieve gedachtes lijken heel nietig en zinloos.

01:20

Vanaf 00:55 tot nu worden de effecten alleen lichtelijk versterkt in de rijzende lijn. Ik arriveer bij sven, en het is meteen heel chill en gezellig. Ik krijg eten en drinken aangeboden; Eten sla ik af (totaal geen hongergevoel meer), ik neem wel een glas appelsap waar ik het ruim 20 minuten mee doe (ik drink een glas appelsap normaal in ~5-10 seconden leeg). Kleine slokjes voelen veel chiller.

01:30

Het is heel gezellig bij sven, meer dan normaal. Ik merk dat ik beter kan aanvoelen dan normaal wanneer ik wat kan zeggen en wat ik wel of niet moet zeggen om sociaal en meelevend over te komen, maar tegelijkertijd weet ik zeker dat ik de situatie helemaal onder controle heb.

03:20

De effecten beginnen een beetje uit te werken. Ik moet mezelf er van weerhouden om meer te pakken, aangezien ik geen zin heb om de hele dag onder invloed te zijn en nog wat wil bewaren.


In ieder geval, een effect dat *STUKKEN* sterker is dan wat ik had verwacht!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Kanna werkt echt nice!

Interessant wel.
Ben van plan om binnenkort weer heftig aan de drugs te gaan :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Kanna werkt echt nice!

Dit is gewoon 'slappe' speed of 'sterke' caffeïne?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Kanna werkt echt nice!

Kanna is een SSRI. Spreekt me niet echt aan moet ik zeggen, maar tis een vrij populair goedje in veel landen.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Kanna werkt echt nice!

De ervaringen met Kanna zijn nogal wisselend heb ik de indruk. Ik heb het gesnoven, maar merkte daar weinig van, behalve de afgrijselijk vieze drip in mijn keel...een muffe grond/zandsmaak. Ik heb het al verschillende keren gemixed met wiet en/of hasj, en dat geeft dan wel weer een leuk/fijn effect. Ik vind alleen de rook van Kanna niet echt lekker, als je dat vergelijkt met bv goede hasj. Maar het voegt dan wel degelijk iets toe, heb ik gemerkt. En bij een zekere online-smartshop kost het een drol....
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Kanna werkt echt nice!

Ik denk een soort zwakke coke, van wat ik over de effecten van coke weet.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het maar 10 keer niks. Heb het een aantal keren gebruikt, zowel gesnoven als oraal. Maar vond het effect te verwaarlozen, en gewoon niet leuk. Doe mij dan maar liever coke of speed, als ik toch al zo nodig aan de snuiverij moet. Maar een maat van mij is dr wel zoet mee, ieder zijn ding. Ik vind het alleen niet interessant.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."