Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer paddo's, enkele vraagjes...

eerste keer paddo's, enkele vraagjes...

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
y
yurithLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,

ik zou deze avond voor de eerste keer paddo's nemen en ik heb toch enkele vragen erover.

op de foto zieje de paddo's die ik heb gekocht, zien deze er normaal uit volgens jullie want ze zien precies al wat wit en blauw aand e steeltjes of is dit normaal?


De paddo's zijn ook wel wat vuil (precies met kleine stukjes zilver op ofzo) mag ik deze dan eerst wassen of verknoeit dat het effect van de paddo's?


dit zijn misschien domme vragen met simpele antwoorden voor jullie , maar ik zou het toch wel eerst even willen weten...

mvg
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zie niets geks, wassen kan ook geen kwaad.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, echt een ongeloooooooooflijk domme vraag waarschijnlijk, maar ik vroeg het me laatst ineens af en ik heb het ook nog nergens gelezen dat ik me kan herinneren maar: Moet je het steeltje eigenlijk ook opeten? :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wit: steel van de paddestoel
Blauw: steel van de paddestoel die gekneusd is en omdat deze paddestoel psilocybine houdend is verkleurd hij
Stukjes zilver: vermiculiet, het bovenste laagje van de growbox.

Niets abnormaals dus, gewoon eten die hap!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vaste klant zei:
Haha, echt een ongeloooooooooflijk domme vraag waarschijnlijk, maar ik vroeg het me laatst ineens af en ik heb het ook nog nergens gelezen dat ik me kan herinneren maar: Moet je het steeltje eigenlijk ook opeten? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dude, kerel, gast.. :confused: :rolleyes:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#6
:tearsofjoy: Ja i know, maar ik weet het echt niet en ik kan het niet vinden.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee je mag alleen het velletje dat over het kopje zit opeten.
Dit doe je door de kopjes ervan te snijden en in zijn geheel in een pan kokend water leggen.
Na 5 maand zal deze zijn losgekomen en zijn ze klaar voor consumptie.

Veel trip plezier.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#8
je moet ook drie rondjes draaien voor je ze eet, anders krijg je een bad trip
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
timmaniac zei:
je moet ook drie rondjes draaien voor je ze eet, anders krijg je een bad trip
Klik om te vergroten...

Inderdaad, ik ken iemand die dit niet gedaan had en die denkt nu dat hij een appelsien is.
Hij zit in een isoleercel en herhaalt de zin "schil me niet" keer op keer.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vaste klant zei:
Haha, echt een ongeloooooooooflijk domme vraag waarschijnlijk, maar ik vroeg het me laatst ineens af en ik heb het ook nog nergens gelezen dat ik me kan herinneren maar: Moet je het steeltje eigenlijk ook opeten? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja bij psilocybe soorten wel, steeltjes wegen normaal meer dan de hoed en doen dus ook meer. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."