#1
Toen ik mijn peyote kocht werd me verteld dat een peyote 20 jaar moet worden eer je hem kan oogsten, maar ik las op verschillende sites dat een gekweete peyote (niet in t wild) maar zon 5 jaar nodig heeft om te nuttige voor een goeje trip. Op andere sites lees ik dan weer dan het 3 tot 5 jaar duurt opdat een peyote volwassen wordt en er een bloempje uitkomt.
Nu hoe oud mijn catusje is weet ik niet juist, ik gok zo n 4-6 jaar. Maar hij heeft al in de 2 jaren dat ik hem had elkes keer gebloeid, en ik dacht dat de man die hem aan mij verkocht zij dat hij al 4 jaar was. Is mijn catusje klaar om geoogst te worden?
PS: ik heb net ontdekt dat er veel zaadjes in zijn pluizig kroontje hangen, ik ben ze nu aan t laten kiemen
Ma dus mijn peyote heeft al bloemen en zaadjes voortgebracht! volwassen toch? maar volwassen genoeg?
x
Nu hoe oud mijn catusje is weet ik niet juist, ik gok zo n 4-6 jaar. Maar hij heeft al in de 2 jaren dat ik hem had elkes keer gebloeid, en ik dacht dat de man die hem aan mij verkocht zij dat hij al 4 jaar was. Is mijn catusje klaar om geoogst te worden?
PS: ik heb net ontdekt dat er veel zaadjes in zijn pluizig kroontje hangen, ik ben ze nu aan t laten kiemen
x