Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGedroogde, San pedro

Gedroogde, San pedro

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg me af of gedroogde San pedro illegaal is in nederland? Dus niet de kristallen.

Grtz
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij legaal, of anders gedoogd. Maar je kunt ze gewoon kopen in de smart shop.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
Volgens mij legaal, of anders gedoogd. Maar je kunt ze gewoon kopen in de smart shop.
Klik om te vergroten...

Volgens mij niet legaal en ook niet gedoogd, vandaar die wouten aan me deur voor de gedroogde San Pedro :kots:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flip Trip zei:
DrippTone zei:
Volgens mij legaal, of anders gedoogd. Maar je kunt ze gewoon kopen in de smart shop.
Klik om te vergroten...

Volgens mij niet legaal en ook niet gedoogd, vandaar die wouten aan me deur voor de gedroogde San Pedro :kots:
Klik om te vergroten...

En jij woont in NL?

Waarom kan ik het hier dan gewoon kopen in de winkel, en zelfs vanuit het buitenland bestellen zonder problemen?
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#5
DrippTone zei:
Flip Trip zei:
DrippTone zei:
Volgens mij legaal, of anders gedoogd. Maar je kunt ze gewoon kopen in de smart shop.
Klik om te vergroten...

Volgens mij niet legaal en ook niet gedoogd, vandaar die wouten aan me deur voor de gedroogde San Pedro :kots:
Klik om te vergroten...

En jij woont in NL?

Waarom kan ik het hier dan gewoon kopen in de winkel, en zelfs vanuit het buitenland bestellen zonder problemen?
Klik om te vergroten...


Ja ik woon idd nog in nederland. Kun je hier gedroogde San Pedro kopen? Ik had de mijne idd uit het buitenland besteld, het was wel cactus poeder als dat er iets mee te maken heeft. Volgens de wout hadden ze het in frankfurt gevonden.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Naja gedroogd, je kunt hier die stukken kopen, weet niet of ze vers zijn. Maar dan kun je ze zelf toch drogen? En ik heb inderdaad dat poeder ook alleen in het buitenland gezien.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
Naja gedroogd, je kunt hier die stukken kopen, weet niet of ze vers zijn. Maar dan kun je ze zelf toch drogen? En ik heb inderdaad dat poeder ook alleen in het buitenland gezien.
Klik om te vergroten...

Jow kan je doen inderdaad, maar de stukken San pedro die ik hier heb gezien op internet konden toch echt niet concureren met de prijs van het buitenland en waren zo ver ik weet vers. Daarnaast denk ik dat ze ook lang niet zo sterk zijn als de cactussen uit hun natuurlijke land van herkomst. En als ik het nat moet laten verschepen wordt het wel een heel stuk duurder.

Maarja als iemand weet hoe het zit of misschien hebben we wel een hele goeie advocaat, dan laat ik het wel voor de rechter komen, mag je me komen verdedigen en dan hopelijk zegt de rechter dat het hier om een onbewerkt natuurproduct gaat en het dus niet een bewerkt product is waar mescaline in zit.

Die site waar ik heb gekocht heeft naderhand ook aangegeven dat ze me gedroogde san pedro stukken kunnen verkopen. Ik weet niet of dat een verschil maakt.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is dat die peru site? Dan weet ik in ieder geval dat het via hun nogal eens fout kan gaan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrippTone zei:
Is dat die peru site? Dan weet ik in ieder geval dat het via hun nogal eens fout kan gaan.
Klik om te vergroten...

Is dat een voornamelijk witte site?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet dat de cactussen zelf iig legaal zijn in nederland (niet in belgie zover ik weet), maar het zou net zoals met paddos tot voor kort kunnen zijn dat gedroogd niet legaal is. Ik weet niet of gedroogd als "bewerkt" word geformuleerd.

Mochten er vragen worden gestelt, blijf er dan iig bij dat je niet van plan was ze te verkopen, uit te delen, thee van te maken, extraheren of wat dan ook. Ze waren natuurlijk bestemd om zelf zonder enige verdere bewerking op te eten, ongeacht de hoeveelheid.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
DrippTone zei:
Is dat die peru site? Dan weet ik in ieder geval dat het via hun nogal eens fout kan gaan.
Klik om te vergroten...

Is dat een voornamelijk witte site?
Klik om te vergroten...

Wit met geel/beige. C.....s Peru.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad die site wat driptone aangeeft, eerste keer ging het goed.

De wouten waren idd al aan deur, de agent gaf min of meer aan dat ze er niks mee gingen doen, maarja was ongeveer 6 weken geleden dat hij hier was. Hij was best vriendelijk en ik had dus ook gewoon gezegd dat het eigen gebruik was en dat ik er vanuit ben gegaan dat het legaal was, je kunt immers cactussen in de smartshop kopen. Ook heb ik gezegd dat een kilo opzich niet zoveel is, je hebt immers vaak 20 tot 100 gram nodig voor een goeie trip. Ook heb ik verteld dat er al nieuwe onderweg was, ik had namelijk aan die site gezegd dat niks aan was gekomen en ze zeiden dat ik alleen de verzendkosten opnieuw hoefde te betalen en dan stuurden ze het nog eens, dit was vlak voordat de wout aan deur was gekomen. Het pakketje had al lang aan moeten komen, dus ik denk dat het weer onderschept is.

Volgens de agent was het pakketje op de vlieghaven van Frankfurt onderschept, ik weet niet of het wat uitmaakt, maar vlak ervoor heb ik van de duitser een boete gekregen voor het invoeren van 1,16 gram wiet. :kots: . Overigens had ik toen die duitsers me wiet vonden ook ongeveer 1 gram mescaline bij me, wat ze dus niet hadden gevonden. :hearteyes: .

Ook had ik bijna een zegel gepakt ongeveer anderhalf uur voordat de wout aan me deur stond om me te vertellen dat ze me cactuspoeder hebben.

Als laatste zat er in het pakketje ook mimosa, hier hebben ze niks over gezegd en volgens mij hebben ze het gewicht van de mimosa bij de cactuspoeder gerekend.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stomme Duitsers weer hoor. Misschien dat die peru gasten het beter via TNT verzenden, dan komt het als het goed is in Luik aan. Die Belgen zijn denk ik wat minder waakzaam dan die Duitsers. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."