Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZeer goedkope concentraat salvia.....

Zeer goedkope concentraat salvia.....

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,

Ik wil salvia gaan proberen en ik heb daarvoor een (te) goedkope sites voor gevonden.
http://www.phytoextractum.com/index.php ... x&cPath=13
http://www.entheogeen.com/Webwinkel-Pro ... ia-x5.html
http://www.sjamaan.com/nl/0100a0.html

Vooral de eerste is zeer goedkoop (ondanks dat je het moet laten verschepen). Bij azarius betaal je al gouw 14 euro voor 5x concentraat terwijl je bij die bovenste site iets van 36 euro betaalt voor 10 gram (+invoer op 54 euro). Is dit dan wel van dezelfde kwalitiet? en is het betrouwbaar?
En weten jullie meschien nog andere betrouwbare site waar je goedkoop extracten kan kopen?
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet je zeker dat je gelijk 10 gram wilt hebben als je nog geen ervaring hebt met Salvia?
Dat is namelijk echt veel!

Koop gewoon een half grammetje bij een smartshop, dan maar relatief gezien iets meer uitgeven. Zo meteen vind je er niks aan en zit je met 9,5 gram. :)
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor de reactie. Maar het is niet alleen voor mij. Ik wil maar 1 gram.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alsnog kan je dan beter naar de smartshop gaan.
Een 10x extract halen voor 1 gram is ook niet ontzettend duur ofzo.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#5
10 gram is inderdaad wel erg veel. Zeker omdat de meeste mensen Salvia niet leuk vinden. Kan me niet voorstellen dat iemand vaak terugverlangt naar zo'n dysforische/dissociatieve (maar totaal anders dan NMDA antagonisten) trip. Wil het nog wel een keer echt goed doen om echt een full-blown trip te krijgen. Eigenlijk meer uit intresse naar het effect van een kappa opioide agonist op volle kracht.
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is niet allemaal voor mijzelf... ik vraag me gewoon af of het concentraat even goed is (of bijna even goed) als die van bijvoorbeeld azarius. Want zoals ik al zei is het niet allemaal voor mij.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Salvia is kutspul man :grin: Ik ga er alleen maar scheef van lopen en begin verschrikkelijk te zweten, ook krimpt de wereld ineens.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx zei:
Salvia is kutspul man :grin: Ik ga er alleen maar scheef van lopen
Klik om te vergroten...

Dan zou ik van de keta maar wegblijven. =p
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind het tot nu toe nog niet echt kutspul, maar het blijkt wel dat de meningen behoorlijk uiteenlopen over dit middel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."