#1
DrogeHoestCapsule zei:Waarom zou ik het anders nemen? Omdat het lekker smaakt? :PNatuurlijk kun je het gewoon nemen voor de lol, maar wees wel voorbereid dat het niet altijd en zeker niet heel de tijd leuk zal zijn.
-Om jezelf beter te leren kennen.
-Om bepaalde knopen in jezelf te kunnen losmaken.
-Om problemen weg te drukken.
-Door druk van je peergroup.
-Uit verveling.
enz. enz.