Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels gedroogd

Truffels gedroogd

10 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fijne trip. :)
e
enny330Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ruim 3 maanden geleden truffels "gedroogd".
Ik had ze in keukenrol papier gedraaid en zo op een droge plaats gelegd en na een tijdje het papier nog eens vervangen.
Zijn deze nog goed?
Ik ben op dit moment van plan er thee van te zetten want ze zijn steenhard.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vermoed zo van wel, er zit geen rare schimmel op?
Ik zou ze wel proberen fijn te malen, voordat je er thee van zet. :wink:
e
enny330Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Arthur King zei:
Ik vermoed zo van wel, er zit geen rare schimmel op?
Ik zou ze wel proberen fijn te malen, voordat je er thee van zet. :wink:
Klik om te vergroten...

Toen ik ze aankreeg zat er een witte schimmel op. Maar die kon geen kwaad had ik gelezen.
Nu ik ze uit het keukenpapier rolde waren ze wel nogal donker. Bruin tot bijna zwart.
Nog goed?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarschijnlijk wel ja, zolang ze niet erg vies ruiken zal het wel goed zitten.
Ik vind het altijd een beetje naar aarde ruiken.
e
enny330Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Arthur King zei:
Waarschijnlijk wel ja, zolang ze niet erg vies ruiken zal het wel goed zitten.
Ik vind het altijd een beetje naar aarde ruiken.
Klik om te vergroten...
Ja ze ruiken idd naar aarde.
Ofja , de thee toch. En niet kunnen malen maar dat zal ook geen prob zijn.
thanks
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
enny330 zei:
Arthur King zei:
Waarschijnlijk wel ja, zolang ze niet erg vies ruiken zal het wel goed zitten.
Ik vind het altijd een beetje naar aarde ruiken.
Klik om te vergroten...
Ja ze ruiken idd naar aarde.
Ofja , de thee toch. En niet kunnen malen maar dat zal ook geen prob zijn.
thanks
Klik om te vergroten...

Toch is malen beter, dan krijg je een groter contactoppervlak. Hierdoor worden de stoffen dan weer beter opgenomen in het water :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vermalen is zeker beter voor je thee inderdaad!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Vermalen is zeker beter voor je thee inderdaad!
Klik om te vergroten...

Voor in je mond/maag ook hoor. Alleen is poeder niet echt een fijne substantie in je mond :tearsofjoy: Maar je kunt er natuurlijk wel goed op kauwen voordat je ze doorslikt :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik maak d'r gewoon kleine stukjes van, droog ze nooit dus poeder word lastig, en leg dat op een lepel en draai die om in m'n mond en water er achter aan. Praktisch geen smaak, behalve die paar rotstukjes die alsnog ergens tussen je tanden blijven hangen :kots:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Ik maak d'r gewoon kleine stukjes van, droog ze nooit dus poeder word lastig, en leg dat op een lepel en draai die om in m'n mond en water er achter aan. Praktisch geen smaak, behalve die paar rotstukjes die alsnog ergens tussen je tanden blijven hangen :kots:
Klik om te vergroten...

Ja natuurlijk :) Was even vergeten dat ze meestal nog nat zijn :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."