#1
Fijne trip. ![:)]()
Arthur King zei:Ik vermoed zo van wel, er zit geen rare schimmel op?
Ik zou ze wel proberen fijn te malen, voordat je er thee van zet.![]()
Ja ze ruiken idd naar aarde.Arthur King zei:Waarschijnlijk wel ja, zolang ze niet erg vies ruiken zal het wel goed zitten.
Ik vind het altijd een beetje naar aarde ruiken.
enny330 zei:Ja ze ruiken idd naar aarde.Arthur King zei:Waarschijnlijk wel ja, zolang ze niet erg vies ruiken zal het wel goed zitten.
Ik vind het altijd een beetje naar aarde ruiken.
Ofja , de thee toch. En niet kunnen malen maar dat zal ook geen prob zijn.
thanks
Oom Klaas zei:Vermalen is zeker beter voor je thee inderdaad!

Oom Klaas zei:Ik maak d'r gewoon kleine stukjes van, droog ze nooit dus poeder word lastig, en leg dat op een lepel en draai die om in m'n mond en water er achter aan. Praktisch geen smaak, behalve die paar rotstukjes die alsnog ergens tussen je tanden blijven hangen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."