Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer truffels

Eerste keer truffels

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey mensjes,

vorige keer had ik vragen over mijn eerste keer XTC, wat overigens heel fijn is verlopen.
Nu heb ik een vraagje over truffels.
Toch wel erg nieuwsgierig geworden naar andere dingen en ik dacht laat ik gewoon even wat vraagjes erop uit knallen.

Volgende week ga ik naar een maat van mij die al eerder en veel vaker truffels en dergelijke heeft gebruik.
Hij is iemand met ervaring die met mij mijn eerste keer truffels ga doorbrengen.
Dit gebeurt bij hem thuis en waarschijnlijk buiten als we ons vervelen of iets dergelijks.
Mijn eerste truffels worden de volgende;

http://www.paddosmartshop.nl/index....hers-stones-truffels-sclerotia-mexiana-a.html

Nu denk ik dat ik aan zo'n 5 gram meer dan genoeg heb en dat ik dan al flink genoeg ga sinds ik geen ervaring heb met dit soort middelen.

Ik sta positief in het leven en heb geen psychoses, depressies of whatever.
Eerlijk gezegd heb ik er alle vertrouwen in dat het gaat goed gaat en als er iets zou gebeuren dat hij ingrijpt.
Nu is mijn vraag aan jullie;


Is dit een redelijke portie en bovendien veilige portie om mee te beginnen?

Mijn 2e vraag is;
Is de kans groot dat het fout gaat?

En de allerlaatste vraag is;
Is het een juiste setting?

Alvast bedankt!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ziet er allemaal goed uit. Maar je zal je niet vervelen hoor. :grin:

Er bestaat altijd een kans dat het fout gaat maar het is een goede setting, of je set goed is moet je zelf bepalen en met die dosering is de kans zeer klein zou ik zo zeggen.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou 10 gram doen, ik deed voor mn eerste keer 15 gram en dat was genoeg voor een lekkere trip. Als je te weinig doet is je eerste keer een beetje matig en dat zou zonde zijn.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
KoxBox zei:
Ziet er allemaal goed uit. Maar je zal je niet vervelen hoor. :grin:

Er bestaat altijd een kans dat het fout gaat maar het is een goede setting, of je set goed is moet je zelf bepalen en met die dosering is de kans zeer klein zou ik zo zeggen.
Klik om te vergroten...
Ja dat zit wel goed :P
Ken mijzelf gelukkig wel een beetje.
Heb de nodige shit meegemaakt, maar daar wel vrede mee, dus als dat naar voren zou komen, zal het flink huilen worden, maar echt angstige dingen heb ik niet meegemaakt.
Dingen like moord of doodslag zeg maar.

Fijn om te horen dat het met deze dosering vrijwel niet fout kan gaan.

clockcable zei:
Ik zou 10 gram doen, ik deed voor mn eerste keer 15 gram en dat was genoeg voor een lekkere trip. Als je te weinig doet is je eerste keer een beetje matig en dat zou zonde zijn.
Klik om te vergroten...

hmm, dat kijk ik even aan.
Ze raden namelijk idd een dosis van 5-10 gram aan voor beginnend gebruikers, maar sinds ik weinig tolerantie en ervaring heb zie ik een dosis van 10 gram niet zo zitten.

Maar kan je eventueel bijpakken als het desgewenste effect niet aanwezig is?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of je kan 7,5g nemen. Neem gewoon de dosis waar je je goed bij voelt, je kan inderdaad na een uurtje nog rustig wat meer nemen maar het zou kunnen dat je daar dan niet zo heel veel van zal voelen.

Je neemt beter een beetje te weinig dan te veel.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
Of je kan 7,5g nemen. Neem gewoon de dosis waar je je goed bij voelt, je kan inderdaad na een uurtje nog rustig wat meer nemen maar het zou kunnen dat je daar dan niet zo heel veel van zal voelen.

Je neemt beter een beetje te weinig dan te veel.
Klik om te vergroten...
Zo denk ik er ook over!
:grin:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat sowieso, beter te weinig dan teveel.
Ik at eerst 7,5 gram en durende de trip steeds een beetje bijnemen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
clockcable zei:
Dat sowieso, beter te weinig dan teveel.
Ik at eerst 7,5 gram en durende de trip steeds een beetje bijnemen.
Klik om te vergroten...
Na anderhalf uur? doet het niets meer aan de intensiteit van de trip normaal gezien. Let wel ik zeg NORMAAL GEZIEN, ik heb al anders gehoord ook. Maar meestal verlengt het alleen een beetje maar ga je niet harder.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zou goed kunnen, ik nam de helft, en toen het begon te werken na een half uur had ik de andere helft in een halfuur opgegeten :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."