Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProbleem

Probleem

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DreuzelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb al enige tripervaring en ik hou van de belevinissen, de bekomingen enz..
ik de laatste keer helemaal bad gegaan en heb dat ook mijn vriendin meegedeeld.
zij is er nu natuurlijk hartstikke tegen, zonder dat ze weet wat het echt is omdat ze het nooit ondergaan heeft.

mijn probleem is:
ik zou heel graag nog willen trippen maar voor mijn vriendin doe ik dit niet.
graag wat argumenten voor mij, en meningen over de situatie.

groetjes
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Argumenten waarom wel of waarom niet zul je zelf moeten maken. Maar als jij graag tript, en dat op een verantwoorde wijze kan, dan zou ik me niet teveel van je vriendin aan trekken. En het ook niet geheim houden voor haar, want liegen in een relatie hoort niet
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom ben je dan ook zo stom geweest om het tegen je vriendin te vertellen? :P
Je had van tevoren wel kunnen bedenken dat ze dat niet tof zou vinden.
Het feit dat ze het jou nu verbied om weer te gebruiken en jij hier om "steun" komt vragen zegt mij dat je onder de duim zit. Gedraag je als een man en laat weten dat je je eigen door haar niet laat commanderen. Je bent toch verstandig genoeg om je eigen beslissing te nemen, dat hoeft zij niet voor jou te doen. Als ze gaat huilen trap hier niet in dit is het geheime wapen van de vrouw, ze manipuleert je net zolang totdat je medelijden met haar krijgt en om het goed te maken moet je beloven het nooit meer te doen. Hiermee stem je natuurlijk in aangezien ze erg aan het huilen was. TADAA, ze heeft haar doel bereikt !

D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom ging je bad? Jij bent de ervaren gebruiker dus als je denkt dat je kan voorkomen dat je volgende keer bad gaat, dan is haar angst ongegrond en hoef je niet naar haar te luisteren.
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik jou was dan zou ik toch nog gewoon proberen te praten met je vriendin.
Met de gedachte dat je liegt ,bedriegt en dingen moet achterhouden..Dat klinkt voor mij als een badtrip setting.Als ik met die gedachtes zou gaan trippen en me niet bezig zou houden met de natuur(in het bos)of met vette muziek die me afleid.Dan ga ik denken en malen over die dingen en voor ik
het weet ga ik bad. :cry:

Also praten met de mensen die in me leven zitten me ouders,vriendin en vrienden is voor mij een must.Ik vind het altijd heel relax om dingen van me af te praten.

Dus ik vind het juist goed dat je dat al hebt ondernomen,gewoon door gaan nu.Niet veel denken en malen voor trips.En voordat je weer gaat trippen probeer deze shit op een rijtje te krijgen :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."