Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia extract ? hoev gr portie

Salvia extract ? hoev gr portie

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
kebabskiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na het gebruik van nu enkele malen salvia rest mij nog een vraag..

Ik zie op internet dit staan:
Dosering

•Salvia bladeren: 0,25 gram – 1 gram
•Salvia extract 5x: 0,1 – 0,3 gram
•Salvia extract 10x: 0,05 – 0,15 gram


In de shop werd mij ook verteld dat 10x extract staat voor 10 porties op 1 gram. Maar als je dan een 20x extract pakt of 30/40x extract, is het dan ook 20 x in 1 gram?

Want indien je iets 20 x sterker maakt, en daarna weer door 20 deelt dan ga je toch niet harder? Lijkt me toch dat je bij die 0,1 gram moet blijven en extract kan gaan verhogen..

Is wel makkelijk om te weten voor als je sterkere extracten gaat pakken lijkt me :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klopt wat je zegt. Met een hoger extract is het gewoon fijn dat je niet zoveel hoeft te roken. Veel binnen krijgt in een korte tijd waardoor de kans groter is dat je gaat trippen.
k
kebabskiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke prima! Dan wordt het dus langzamerhand extract verhogen! Lekker de grens op zoeken tot het randje dat je het nog leuk vindt :wink:!

Dus niet de SALVIA-status opzoeken want dan weetje niets meer :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."