Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddos groeien naar beneden???

paddos groeien naar beneden???

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is niet zo'n groot probleem in mijn ervaring. Bij mij groeien sommige ook naar beneden maar ze draaien na een tijdje wel bij en groeien dan in een kronkel weer naar boven.
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Opletten dat ze niet helemaal de grond in groeien. Kun je voorkomen door de bak met tape af te plakken aan de zijkant zodat er daar geen licht bij komt. Als ze namelijk de grond in groeien en je haalt ze er niet uit, begint de boel te rotten na een tijdje en dan is de volgende oogst verneukt.
L
LiveLoveLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een vraag . Ik heb een paddo kweekset gehaald en de paddos komen nu uit . enkelen groeien goed naar boven maar de meeste groeien naar beneden en langs de randen dus je ziet de hoedjes naar beneden groeien in de grond van de kweekset is dit normaal of zit er iets niet goed? zou iemand me z snel mogelijk antwoord willen geven want ze gaan erg hard namelijk
thanks
p
poison drinkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat Petard zegt klopt. Ik heb mijn growbox met de plastic zak er rond gewoon in het kartonnen doosje geplaatst (waar mn growbox in zat bij aankoop). Als de paddo's geen licht krijgen van opzij gaan ze naar boven groeien.

Aluminiumfolie aan de zijkanten plakken is ook een optie, maar dan moet je de growbox uit de zak nemen, wat een kans op contaminatie met zich meebrengt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."