Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSipralexa + truffels

Sipralexa + truffels

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
e
enny330Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik neem nu al 2 weken Sipralexa 10mg, dat is een soort antidepressiva.
Ik heb geen psychische stoornis ofzo, ik ga gewoon langs bij een psychologe om mezelf beter in de wereld te kunnen plaatsen, en die sipralexa helpt me daar voorlopig mee. Soort van testfase.
Ahja vandaag mijn dosis van 10mg niet genomen* Maar ik geloof dat het een langwerkend effect in het bloed heeft.

Kan het kwaad als ik nu truffels eet?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sipralexa (escitalopram) is een SSRI, wat o.a. betekent dat het op dezelfde hersencircuits werkt als de werkzame stoffen in truffels/paddo's. Het lijkt mij (subtiel uitgedrukt) niet handig om het te combineren met psychedelica of andere serotonerge drugs als MDMA, de werkingen van de stoffen kunnen door elkaar gaan lopen waardoor gekke dingen kunnen gebeuren.
Als je toch truffels wilt doen, stop dan voor minstens 3 dagen van tevoren met de sipralexa.
e
enny330Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm. Het is nu al een beetje te laat eig :tongueout:
Zullen zien wat het geeft dan.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu ik er nog wat meer over nadenk vermoed ik dat de ellende wel mee zal vallen.
Een goed idee is het in ieder geval niet :sunglasses: Ben wel benieuwd naar het resultaat.
p
paddofielLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou het niet doen, voorkomen is beter dan genezen.
e
enny330Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen problemen ondervonden. (+Lachgas was epic)
Erg goed getript, uitbollen was wel lastig. Ik bleef zo gejaagd en rusteloos, dus ik kreeg het (idiote) idee om een goeie slok whiskey te nemen.

En toen was ik verveeld geraakt en (nog steeds rusteloos) buiten dan maar wat gaan wandelen in de kou van -5°.
Toen ik terug binnenkwam kreeg ik een zeer harde klop van de warmte en moest voor een halfuur uitzieken (en koorts) op zetel.
Dan wat gegeten en terug oké :tongueout:

Ik vergeet altijd te eten waardoor ik opt einde van de trip onderuit ga.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."