Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste lezer, Al sinds mijn 13e ga ik om met mensen die regelmatig een jointje roken. Toen deed het me vrij wijnig, maar nu ik bijna 18 ben heb ik de nijging om iets te gebruiken. Zoals ik al eerder heb gezegd heeft het niks te maken met mijn omgeving... De reden waarom ik wel wil gebruiken is grotendeels spiritueel. Andere redenen zijn: Ik wil jeugd afsluiten (en enkele aanverwante zaken) en mij in een soort sjamanistische initiatie voorbereiden op mijn volwassen leven. Ik wil bepaalde dingen van vroeger los laten als een soort Tibetaans Chöd-ritueel. Bij veel (zeg gerust elke) word drugs gebruikt, of een meditatie waar bij aantoonbaar DMT in de hersenen word aangemaakt. Ik ben trouwens niet bang voor een beetje Mijn verleden met dingen gerelateerd aan bestaat uit: verkeerd voorgeschreven psychose medicatie (ze dachten dat het hielp tegen pdd-nos), ik heb wel eens mat gedronken, maar daar werd ik moe en chagrijnig van en ik heb wel eens iets mee gekregen van een joint die naast mij werd grookt dat is een paar keer goed fout gegaan, maar dat kwam door mij eomtioneele staat van dat moment... Wat denken jullie dat het meest geschikt is voor mij??? in afwachting van jullie reactie"