Zo weer eens actief op het forum tijdje uit de drug scene geweseest Na een hoop gezeik met g enzo maargoed ?
Zit nog een beetje vaag te zijn alleen hiero dus vroeg me wat af ?
ik heb vaker paddos gedaan dit was soms super en ook een keer echt verschrikkelijk heb na bad trip en onder het trippen een joint gerookt wat ik dus nooit meer doe en nu 2 jaar later weer eens getript ook al de angst die ik had omweer blijvende para sjit over te houden na een truffel trip.
Mi had ik ongelofelijk hefitg mind fucks tot ig gewoon dacht gek te worden maar goede maat rustig omgeving is dit goed gekome dikke lachkicks wat ik nooit eerder zo hefitig heb gehad dat ik gewoon stikte bijna... maarjah iig binnekort wil ik weer trippe in de buitelucht nu mooit met die kleurtjes :P
Maar ik snap niet paddoo's ziin een stuk meer ''gevoelsverterkers'' dan wiet maar wiet voelt zoveel kutter bij me dat als ik me meestal echt kut voel na een joint te roke en me hierin ook niet overheen kan zetten en alles negatief zie en alle probleme die er onbewust zijn boven komen....
maar met paddo's / truffels (als ze ingewerkt zijn heb ik ook wel die probleme maar dan kan ik er een plaatjse aan geven om hierna te kunne genieten van die mooie schimmel.
(maar om het verhaal kort te houde :P ik had een discussie met mensen die me dus vertellen dat als je al niet tegen wiet kunt je nooit moet gaan trippen..
maar wat ik dus zelf nu merk is dat ik wel een last heb gehad van angsten e.d maar als ik daar achteraf goed over nadacht was dit een gevolg van te veel drugs .... nu ik dus zo me zo goed mogelijk probeer te gedrage ik me 10x beter voel en ook nooit trip nadat ik kort coke of speed gesnoven heb dit voorkomt veel negatieve gedachtes in mijn trip...
Sorry voor onnodige text ben weer sinds tijde vaag :P zo neem me niet kwalijk
bedankt voor u begrip Peace !
