Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet is nogo Paddos wel ok >?

Wiet is nogo Paddos wel ok >?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#1
ojaa ik :stoned: nog wel eens af en toe maar dan pas na en liter of 2 bier dan kan ik het wel waarderen... super vaag eik ? miss nog professors die het weten :wave:
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo weer eens actief op het forum tijdje uit de drug scene geweseest Na een hoop gezeik met g enzo maargoed ?

Zit nog een beetje vaag te zijn alleen hiero dus vroeg me wat af ?
ik heb vaker paddos gedaan dit was soms super en ook een keer echt verschrikkelijk heb na bad trip en onder het trippen een joint gerookt wat ik dus nooit meer doe en nu 2 jaar later weer eens getript ook al de angst die ik had omweer blijvende para sjit over te houden na een truffel trip.
Mi had ik ongelofelijk hefitg mind fucks tot ig gewoon dacht gek te worden maar goede maat rustig omgeving is dit goed gekome dikke lachkicks wat ik nooit eerder zo hefitig heb gehad dat ik gewoon stikte bijna... maarjah iig binnekort wil ik weer trippe in de buitelucht nu mooit met die kleurtjes :P

Maar ik snap niet paddoo's ziin een stuk meer ''gevoelsverterkers'' dan wiet maar wiet voelt zoveel kutter bij me dat als ik me meestal echt kut voel na een joint te roke en me hierin ook niet overheen kan zetten en alles negatief zie en alle probleme die er onbewust zijn boven komen....

maar met paddo's / truffels (als ze ingewerkt zijn heb ik ook wel die probleme maar dan kan ik er een plaatjse aan geven om hierna te kunne genieten van die mooie schimmel.

(maar om het verhaal kort te houde :P ik had een discussie met mensen die me dus vertellen dat als je al niet tegen wiet kunt je nooit moet gaan trippen..

maar wat ik dus zelf nu merk is dat ik wel een last heb gehad van angsten e.d maar als ik daar achteraf goed over nadacht was dit een gevolg van te veel drugs .... nu ik dus zo me zo goed mogelijk probeer te gedrage ik me 10x beter voel en ook nooit trip nadat ik kort coke of speed gesnoven heb dit voorkomt veel negatieve gedachtes in mijn trip...

Sorry voor onnodige text ben weer sinds tijde vaag :P zo neem me niet kwalijk
bedankt voor u begrip Peace ! :rock:
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet niet precies wat nou je vraag is... maar vind zelf in ieder geval niet dat als je niet goed tegen de effecten van wiet kunt, je nooit moet gaan trippen. Ik reageer zelf ook niet zo goed op wiet, maar op alle andere dingen die ik heb geprobeerd ga ik eigenlijk meestal hartstikke lekker. Paddo's, salvia, xtc, coke... gaat er allemaal in als koek. :wink: Kan toch prima dat wiet je niet ligt maar andere dingen wel.
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja oke dat klop idd vriend van mij zij van rook een jointe ben ik minder zenuwachtig, maar ik zou net 10x meer gespanne zijn als je snapt wat ik bedoek vond het beetje raar.

omdat bier bier mij verdooft En ghb en diazepam en die sjit daar hou ik van .. maar paddo's of 2cb kan ik zeer chill zijn en geniete dan zal het wel puur zijn dat wiet niet goed werkt in me koppie :cry: maar toch vind ik het raar dat ik van wiet zulke paniek aanvalle heb gehad terwijl ik bij heftiger spul me veel beter voel en kan gedrage ... gewoon beetje raar die thc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."