Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's gebruiken in een donker bos.

Paddo's gebruiken in een donker bos.

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Psychonaut123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Paddo's gebruiken in een donker bos. Een aantal jaren geleden gedaan met een vriend. Er wordt wel eens beweerd dat je in het donker alles beter kunt zien. De visuals zijn scherper etc. Je kunt alles beter zien en horen. Je kunt zien in het donker. Dingen vervormen. Hallucinaties zijn extreem krachtig. Wat ik er allemaal meegemaakt heb tijdens die trip laat ik achterwege. Te vaag voor woorden. Maar wie heeft dit wel eens gedaan? En? :rolleyes: Grtz
P
Psychonaut123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Vergeten: niet dat ik dit iemand aanraad, je weet maar nooit wie er rondloopt op dat soort plekken, op dat soort tijdstippen...
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb een keer erg stoned door een koud en mistig bos gefietst om 0:00(alleen), shit daar werd ik paranoia van :tearsofjoy:
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je volkomen nuchter bent is het al eng in een bos, laat staan als je paddenstoelen genomen hebt!
Ik heb dit toch een keer gedaan. Dit was om de een techniek te testen waarbij je hardlopend door een bos gaat zonder te struikelen. Dit door recht vooruit te kijken en vooral maar niet naar je voeten te kijken en je benen hoog op te trekken onder het rennen. Het is denk ik dezelfde techniek die een dier onbewust toepast als het op de vlucht is. Je voeten vinden automatisch waar ze moeten worden geplaatst. Ik had totaal geen zicht, het was pikkedonker toch had ik geen moeite de andere kant van het bos te bereiken zonder te struikelen. Ik heb ook wel eens s,nachts in een bos naar Amanita,s gezocht, het was wel volle maan. Dit was wel een heel groot eng bos. Ik was nuchter maar wel doodsbang! Zeker niet aan te bevelen!
P
Psychonaut123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou, ben dus niet de enige psychowaus die er rondloopt merk ik :tearsofjoy:
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben een goeie maand geleden samen met een vriend zo rond 10 à 11 uur al trippend het bos ingetrokken. Ik woon op een apartement, dan kan het al snel een beetje claustrofobisch aanvoelen. Het werd een van mijn meer memorabele trips. Gewoon onder de bomen liggen, chille psych en stoner rock luisteren, wat stargazen. Good times! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."