Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfwijking hoeveelheid werkzame stof truffels

Afwijking hoeveelheid werkzame stof truffels

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
O
OnzekerDierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste liefhebber,

Ik ben nieuw op dit forum, maar heb al wel een aantal topics gelezen her en der. Over het algemeen vind ik dat er hier zeer prettig met anderen wordt omgegaan en ik heb het idee dat de meesten hier drugs prima kunnen handelen en over het algemeen verantwoord gebruiken. Zelf ben ik hier ook een groot voorstander van. Ik heb mezelf al voorgesteld op een ander topic over lachgas, geen idee of dat gebruikelijk is nog een keer te doen zo in het prille begin van deze liefde voor drugs.

Even kort dan, wiet was vroeger nog leuk daarna werd ik er alleen maar achterdochtig en paranoia van. Daarom dacht ik dat de geestverruimende middelen niet aan mij waren besteedt. Ben hier flink op terug moeten komen en sinds ik student ben experimenteer ik weer volop. Mijn favorieten zijn nu toch wel de truffeltjes en MDMA.

Laatst een bakje atlantis van 15 gram gedropt. Gek genoeg voelde ik me continu extatisch , zo anders dan het effect wat cannabis op mij heeft. Helaas niet gehallucineerd, de andere reiziger wel en hij beweerde dat zo'n beetje elk object van grootte veranderde.

Aangezien wij wat gewicht betreft niet veel schelen, wilde ik weten of er ook andere factoren de potentie van zo'n portie kunnen bepalen. Ik wilde nu gelijk al aan LSD of dan toch eerst een portie hollandia, maar voor hetzelfde geld heb ik minder psilocybine binnen gehad dan mijn lotgenoot en zal ik mezelf dus weer teveel overschatten. Ik hoorde dat de werkzame stof kon verschillen, maar het lijkt me sterk dat de effecten dan zo uiteenlopen. Ik zag niks behalve datgene wat er al was, en die vriend zag ze letterlijk vliegen.

Dus graag tips over mijn vervolg trips!
X
XimerNamahsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindfullness. Trip hangt ook van grote mate af van je Minstate, ik kan een trip ook bijna helemaal "wegdenken" of het juist helemaal "over me heen laten komen". Je mind heeft meer invloed dan je denkt, je hebt ook in lichte mate invloed op hetgene wat je hallucineerd, helemaal met je ogen dicht. En lege maag is ook belangerijk, anders werkt het nauwelijks.. En suiker is een MAO booster dus als je die dag veel suiker heb genuttigd word het ook nix :smilingimp:

Blesssss
T
ThePhotographerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sterker nog, truffels worden aangestuurd door je hersens, en als je iemand bent die niet gauw iets over je heen laat komen, dan kan je inderdaad amper wat (of willen) merken. Helemaal als het de eerste keer is en niet weet wat je moet zien en voelen. Ik ben een keer met twee andere vrienden wezen trippen. De een lag dubbel en de ander was nogal sceptisch en heeft de gehele middag met zijn mobiel gespeeld zonder klaarblijkelijk wat te voelen. Wellicht dat hij onderbewust bang was om emoties te tonen of 'diep' te gaan, hoe ik het zou moeten omschrijven.

Als je het een paar keer hebt gedaan kan je echt mooie richtingen opgaan tijdens een trip. Wil je je beperken tot Visuals, dan kan dat. Wil je met je fantasie spelen... doe je ogen dicht en de lol begint.

Ik denk wel dat er per portie verschil in zit. En dat wordt ook wel vaak benoemd. De ene portie Atlantis is de ander niet en de verschillen fluctueerden bij mij bij elke trip. (Ik weet zeker dat elke portie echt iets verschillend met je doet, elke keer weer). En beter, want geen een keer is hetzelfde.
O
OnzekerDierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor de reacties!

Ik ben rustig aan het opbouwen en dit is mijn derde keer geweest. Tot nu moet ik zeggen dat psilocybine juist wel veel met me doet en dat op een prettige manier. Alhoewel niet datgene wat ik er van verwacht had.

Zeker ben ik de diepte in gegaan. Ik heb behoorlijk gefilosofeerd en dan met name over het absolute begin van het hele universum, ik vond het wel beangstigend dat ik hier tot op heden geen logische verklaring voor heb gevonden. Maar ik heb mijn gedachten dus echt wel in de vrije loop gelaten, en heb absoluut niets gestuurd. Dit heeft geleid tot een bijzonder plezierige high, wel hier en daar met wat scherpe randjes en i.c.m. lachgas werd het me soms toch te heavy (wat een bodyload gaf dat).

Combineren met lachgas raad ik dus echt alleen maar aan voor de ervaren gebruiker. Maar de truffels opzich waren fenomenaal, echt heerlijk. Dingen die ik nooit had verwacht van dit kwamen er dan weer wel. Als voorbeeld snapte ik alle emoties van de hond van een kamergenoot... weliswaar vond ik hem zeer irritant , hij keek me zeer bezorgd aan en vroeg zich af of het wel goed met me ging. Klinkt idioot, maar ik moest die hond vertellen dat het juist heel goed met me ging en dat hij zich niet overal mee moest bemoeien, laat staan dat die kuthond onze ballonnetjes lachgas ook nog eens telkens stuk wilde te bijten. :tearsofjoy:

Die vriend, was overigens bad gegaan. Hij wilde juist de trip wegdenken, zelf vind ik dit psychologisch gezien logischer. Ik bedoel dingen gaan toch juist fout als je iets krampachtig tegen probeert te houden, of zie ik dat verkeerd?

Ohja, en kleuren waren wel een stuk mooier, de dekentjes waren zo zacht :hearteyes: muziek kon ik voelen.. bijna aanraken, en taksi(vruchtendrankje) was door mij heilig verklaard!

Maar geen muren als een golvende zee, kleurrijke vormen althans dus niet zoals mij verteld is wat betreft effecten. Andere vrienden van mij die overigens mijn tripgenoot totaal niet uitstaan zeggen dat het gewoon een mietje is, en ik van de duurste soort gewoon een hele bak op moet kunnen. Of ik dit van hun aan moet nemen is een tweede, deze vrienden halen jaar op jaar hun propedeuse niet vanwege overmatig drinken, snuiven of slikken. Weer andere vrienden zijn te braaf. Dus ik ben op jullie aangewezen wat advies betreft.


Alvast bedankt! :wave:
O
OnzekerDierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou, die hallucinaties zijn gelukt hoor. En hoe!! :) prachtig!

r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vertel... (van die hallucinaties)...

Begrijp ik goed dat je 3 keer in een maand hebt getript? En dat dit je eerste trips waren? Dat is best veel.
O
OnzekerDierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drie keer in twee maanden, ja klopt dat was inderdaad wel veel, en dat waren ook mijn eerste keren. Dit met name omdat de eerste twee keer mij wel goed bevielen, maar niet als de full-experience voelde. Nu het me een keer goed gelukt is zal ik het ook wel een beetje laten rusten. Dus wellicht over een aantal maandjes pas weer.

Maar ja, hallucineren was het zeker wel. Dingen als een schilderij die als raam voelde, achter dat schilderij zat nog een schilderij, en nog een schilderij enzovoorts. De cijfers van de klokte dansten op de maat van de muziek, 2D tv werd 3D, dus de dieren van de serie Animal Planet werden bijna tastbaar voor m'n gevoel en zweefden telkens iets voor de tv. Ach ik zag dus letterlijk overal patronen in.

Andere hallucinaties als, hoofden van tripmaten die tegelijkertijd stilstonden en wegdraaiden. Dus het ene beeld bleef als een soort afterimage hangen. En bomen waarvan takken zo dik dat de wind daar geen beweging in zou kunnen brengen, bewogen wel en hevig ook! En meer trouwens, de wereld was één en al dynamisch en alles leefde om mij heen.

Was leuk

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."