Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het onverstandig om nu te gaan trippen?

Is het onverstandig om nu te gaan trippen?

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
i
ice-cubeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik ben ook een keer vreselijk bad gegaan, maar dan op truffels. Maar toch ging ik 2 weken later weer trippen met truffels, en zelfs de iets sterkere truffels (dragons dynamite) , en toen voelde ik me prima en heb ik een hartstikke leuke trip gehad.

Belangrijk is om niet aan de vorige bad trip te denken, open staan voor wat er gaat gebeuren, een goede setting hebben met leuke afleiding (grappige film, gekleurde lampjes, potloden en papier!, en natuurlijk mooie muziek).
Ook is het voor mij persoonlijk belangrijk om bij mensen te zijn die ik vertrouw, en het liefst als er geen nuchtere mensen bij zijn, want dan kan ik wel eens onzeker worden.

En onthoud altijd maar, een trip duurt maar een paar uurtjes, en eigenlijk bepaal je zelf hoe de trip loopt, als je er echt zin in hebt en in een goede stemming ben, kan er bijna niks fout gaan, zeker niet met een dosis van 10gram. Ik zou niet meer nemen dan die dosis inderdaad.

Maar mocht je erg zenuwachtig zijn, of toch nog angst hebben, raad ik het je aan om nog een weekje te wachten.

Gr
A
AmericanHighLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het uiteindelijk toch gedaan. Wel meer dan 10 gram (20 of zo, oeps), maar heb gelukkig heerlijk getript!
i
ice-cubeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi dat je toch een goede trip hebt gehad :grin:
Komt er nog een tripreportje? :wave:
A
AmericanHighLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hé,

Ik was van plan vanavond truffels (atlantis) te gebruiken. Deze heb ik eerder gebruikt en dat was steeds chill. Nu ben ik echter een week geleden behoorlijk bad gegaan op spacecake. Ik ben nuchter genoeg om hier verder niet meer mee te zitten, het is gebeurd en het leven gaat verder, maar ik vraag me toch af of het niet onverstandig is nu truffels te gaan doen. Ik zit verder helemaal prima in mijn vel, heb nergens last van en ik weet dat ik me ook echt niet druk ga zitten maken voor ik de truffels neem. Maar wat denken jullie, is er een grote kans dat het mis gaat als ik nu toch een kleine dosis van de truffels (10g of zo) neem, zou ik bijv. beter een avondje kunnen sitten voor mijn vrienden?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt redelijk veilig naar mijn mening, maar je vraagt het je wel af of het kwaad kan dus ergens zit er een beetje angst voor. En wat noem jij een bad trip op spacecake, hoe erg was het?
A
AmericanHighLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nja niet echt angst, ik ben gewoon van plan het te gaan doen maar als het echt onverstandig is dan beter niet zegmaar. Ehm ja de bad trip. Ik kon niets meer bewegen, slecht ademen, alles bewoog, ik hoorde allemaal rare geluiden die er niet waren, herkende mijn eigen kamer niet meer, viel steeds weg, zag alles in rare kleuren en dacht de hele tijd echt dat ik dood ging. Ik had er ook echt 0 controle over. Ben een keer bad gegaan toen ik gewoon wiet had gerookt en toen bleef ik heel rustig en dacht gewoon 'ik ga bad, whatever, is zo wel weer over', maar dat kon ik nu gewoon niet.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kon niets meer bewegen, slecht ademen, alles bewoog, ik hoorde allemaal rare geluiden die er niet waren, herkende mijn eigen kamer niet meer, viel steeds weg, zag alles in rare kleuren en dacht de hele tijd echt dat ik dood ging. Ik had er ook echt 0 controle over.
Klik om te vergroten...

Als dit pas een week geleden is lijkt het me niet verstandig om nu al weer truffels te gaan nemen. Het verbaast me ook wel dat je nu ook al weer wil gaan trippen eigenlijk na zoiets, maar goed, dat voel je zelf het beste aan.

Eerlijkheidshalve dien ik wel te zeggen dat ik met zowel bad gaan als trippen weinig ervaring heb dus misschien dat een ervaren iemand daar nog wat over kan zeggen.
A
AmericanHighLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hm ja die bad trip was wel vervelend, maar zoals ik al zei zit ik er verder niet echt meer mee. Het is dus niet zo dat ik mezelf bang ga zitten maken, maar ja misschien is het inderdaad niet zo'n goed idee. :') Verder nog mensen die hier iets van weten?
A
AmericanHighLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh en misschien wel handig om erbij te vermelden, het is inderdaad nog maar een week geleden, maar voor mijn gevoel zeker een maand. Ik ben het eigenlijk al zo goed als vergeten en moest ook echt moeite doen om te herinneren hoe ik me ook alweer voelde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."