Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssalvia divinorum 5x

salvia divinorum 5x

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er zit 0.5 g in het potje maar ik zou niet direct het volle potje gebruiken. Zo ongeveer de helft is dit verstandig?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het volle potje zou mij echter teveel lijken, begin met 1/4 ofzo om je gevoeligheid te testen.
Salvia kan al snel overweldigend zijn voor iemand die er geen ervaring mee heeft.

Met die omgekeerde tolerantie bedoelen ze dat je steeds minder nodig hebt om hetzelfde effect te ervaren.
Dus dat je die laatste keer harder gaat trippen van dezelfde dosis dan de vorige. Tussen elke trip mag er best lange tijd zijn...Weken/maanden...dan geld die omgekeerde tolerantie nog steeds.

-Doe de deur opslot
-Geen scherpe/gevaarlijke voorwerpen rondom
-Best geen glas in de buurt zoals bierglazen etc...omdat je dit zou kunnen omstoten.
-Zet je gsm uit
-Kijk wel dat je'n sitter hebt de eerste keer dat je't doet, je doet dikwijls bewegingen waarbij je ze niet bewust ben. Je kunt zomaar opstaan en gaan wandelen/omvallen omdat je niet meer in deze realiteit bent.

Beter een bong gebruiken met waterkoeling:
-koud water in de bong doen met eventueel ijsblokjes (dit omdat salviarook vaak heet is)
-kopje vullen
-aansteker erop en rustig de pijp vullen met salviarook
-pijp leegzuigen en rook 30sec proberen in te houden, in die 30sec ga je 'wegvallen en transporteren naar andere realiteiten :wink:

Enjoy!!!
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou hier nog even aan toe willen voegen: zorg ervoor dat je een tripsitter hebt IEDERE keer dat je dat doet. Als je bij de eerste trip het idee hebt dat je een bijtje bent in een kleurig bloemenveld tralala enz. wil dat nog niet zeggen dat je bij je 2e trip niet door een kudde demonen over een lavaveld gejaagd kunt worden. Je weet bij een goede trip niet meer dat je tript, dat je wat genomen hebt, en bent het contact met je omgeving volledig kwijt.

Dit wil je bijvoorbeeld niet. AL helemaal niet op de 10e etage ofzo.

[youtube]hpWwX-3rXXE[/youtube]
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad goede aanvulling, elke salviatrip is onvoorspelbaar.
Heb het zelf al meermaals alleen gedaan nu....geen lichamelijke schade maar wel een glazen bong die helemaal aan diggelen ligt, bijkomen op een heel andere plaats dan waar je je trip gestart bent... Dus digitalis heeft helemaal gelijk met ze aanvulling...best altijd iemand die de pijp voor je wegneemt en je wat in de gaten houd mocht je rare dingen gaan doen.

Spreek wel met je sitter af dat'ie je geen vragen stelt tijdens je trip, dit komt echt irritant over.
Laat de sitter zich wat afzijdig houden dat'ie niet je trip verstoord.

Geniet ervan
W
WeirdyBeardyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wow ik ben even vet onder de indruk van dat filmpje.. Ik wilde wat meer over salvia weten dus kwam hier terecht. Wat ging die trip snel bij die lui joh. Hij ligt ff kompleet in een deuk, hoort iets op de grond vallen, raakt in paniek en springt uit het raam! Dat dit legaal is joh en paddo's niet! Ben nog steeds wel nieuwsgierig maar ben wel een beetje ontnuchterd door het filmpje.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo iedereen ik heb nog nooit salvia gedaan maar ben wel van plan het te doen. Ik las al iets van salvia en omgekeerd tolerantie. Wil iemand dit eens uitleggen voor mij?

En verder zou ik beginnen met salvia 5x extract is dit verstandig?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."