#1
Thanks voor de tips! Maar ik kan het niet binnen doen aangezien ik nog thuiswoon en er binnen niet gerookt wordt, dus ik zat te denken een keertje op een warme avond buiten op een zitzak te roken. Of is dit niet aan te raden?
d1g1tal1s zei:DMT moet je niet verbranden. Dan werkt het niet en geeft een enorme hoestbui.
Vlam mag de DMT dus nooit raken. Voor een eerste kennismaking werkt een kleine bong van een 10tje ofzo prima:
![]()
.
Waar dit fabeltje vandaan komt weet ik niet maar als je denk dat DMT niet werkt wanneer het verbrandt zou je het toch eens moeten proberen.
Mijn eerste DMT ervaring, inmiddels een jaar geleden, was met een hasjpijpje waarbij de vlam dus gewoon volop het poeder raakte. BREAKTROUGH!!!![]()
Daarna op diverse fora gelezen dat je het beter met een base-pijpje of "the machine" kunt roken en dat uiteraard geprobeerd. Werkt ook hoor, maar mijns inziens minder. Vooral met een base-pijpje moet je kundig zijn en vaak meerdere hijsen nemen om door te breken.
De frisdrankfles-methode werkt ook erg goed maar ik prefereer toch zeker de bong, en dan gewoon de vlam erop. 50mg erop en in 1 haal naar binnen zuigen.
Qua hoeveelheid moet je een beetje aftasten; als je nog niet zo ervaren bent probeer het eerst eens met 25mg, dat kan ook al the job doen![]()
Leszek1984 zei:600 gram .. Prop dat maar in je spons!
Er worden veel goede tips gegeven van iemand die niet typmoe is / wordt.
Wees er blij mee en volg adviezen op! Deze mensen hebben er duidelijk meer ervaring mee dan jij (denkt). Ja, ga rustig eens over de 40 heen als je ERG ervaren bent, maar waarom meteen zo "greedy" ?
Smoke 600, IDGAF.. Maar kom niet hier zeuren dat je "bad" gaat!
Leszek
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."