Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGolden Teacher eerste keer kweek.

Golden Teacher eerste keer kweek.

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
Ck1974Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Psychonauten,

Ik ben eens voor mezelf GT gaan groeien. Eerste flush was enkele kleine die allen had geplukt. Ik ben ze gaan plukken omdat er fruitvliegjes in zaten. Ik heb alle GT geplukt en daarna alles weer laten weken en weer in de zak met water gezet voor een tweede.

Deze zag er super uit. Wel zag ik er tussen de 70 misschien 5 die al een bruin zwarte stam hadden. Deze heb ik apart gehouden in keukenrol en aluminium. Ook vielen me enkele plekjes grijs groenig. Ik heb wel eens gelezen dat je moet oppassen met bepaalde verkleuringen.

Ik weet niet goed of ik eventueel foto's mag plaatsen?
Kan iemand me hier wat meer over delen.
Thxs
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Foto's mag je plaatsen hoor, geen probleem :)
C
Ck1974Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Graag info over of ik ze nog zou kunnen gebruiken?

http://imgur.com/a/2RU4p
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je grote shrooms zien er goed uit in elk geval. Dat groenblauwige op de bodem van je kit zou denk ik je mycelium kunnen zijn. Paddo's en de growkit hebben beide snel blauwige plekken wanneer ze op die plek worden aangeraakt.
Die kleinere ben ik niet zo zeker over. Het kunnen aborts zijn zoals dat heet, wat vrij normaal is. Maar als ik de grootte goed inschat zijn ze wat aan de grote kant voor een achtergebleven abort.

Hopelijk weet iemand anders je hier wel duidelijkheid over te geven. Voor nu zou ik ze goed drogen en pas tot je nemen als je zeker weet dat er geen risico is om ziek te worden.

Uit eigen ervaring weet ik wel dat aborts in verhouding een stuk potenter zijn dan hun grotere broertjes. Dus zeker niet weggooien. Goed drogen en bewaren. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."