#1
Ik zelf heb de breakthrough helaas ook nog niet mogen ervaren. Heb er nu wel een paar tegen aan gezeten, maar het vergt überhaupt enige oefening om je dosis goed binnen te krijgen.
Ik heb echter wel een paar tips voor je die je weer dichter bij een breakthrough gaan brengen:
- Allereerst je dosering. 30mg kan voor sommige genoeg zijn voor een breakthrough, maar voor de meesten is dit eerder in de 50 tot 60mg range. Voor mij was 50mg het ook net niet helaas.
- Een ander punt is hoe je de rook tot je neemt. Probeer zoveel mogelijk hits uit je pijp te nemen, net zolang tot je niet meer doorhebt dat je een pijp in je handen hebt. Belangrijk is wel dat er iemand bij je is die de pijp en gas brander dan kan aanpakken. En zorg dat je lekker kan liggen.
- Ook niet geheel onbelangrijk, zet een lekker muziekje op (Goa lijkt me perfect) en vraag de overige mensen stil te zijn. Ik heb het vrijdag voor de 2e keer gedaan. Dit keer 50mg ipv 40mg wat ik de eerste keer had. Mijn ervaring de laatste keer was heftiger als de eerste keer alleen minder visueel helaas. Ik denk dat dit door mijn vrienden kwam die naast mij stonden te praten. Dit leidde helaas behoorlijk af, maar ik was niet meer in staat er iets van te zeggen.
-Laatste punt is misschien wel het aller belangrijkst, je pijp. Met een bong en een simpel gaasje ga je er niet komen. Check dit topic: viewtopic.php?f=7&t=13166 . Ik heb de pijp helemaal nagebouwd en moet zeggen dat het perfect werkt. Er zijn uiteraard ook andere mogelijkheden, maar daarvan kan ik niet zeggen hoe effectief die zijn.
Ik heb echter wel een paar tips voor je die je weer dichter bij een breakthrough gaan brengen:
- Allereerst je dosering. 30mg kan voor sommige genoeg zijn voor een breakthrough, maar voor de meesten is dit eerder in de 50 tot 60mg range. Voor mij was 50mg het ook net niet helaas.
- Een ander punt is hoe je de rook tot je neemt. Probeer zoveel mogelijk hits uit je pijp te nemen, net zolang tot je niet meer doorhebt dat je een pijp in je handen hebt. Belangrijk is wel dat er iemand bij je is die de pijp en gas brander dan kan aanpakken. En zorg dat je lekker kan liggen.
- Ook niet geheel onbelangrijk, zet een lekker muziekje op (Goa lijkt me perfect) en vraag de overige mensen stil te zijn. Ik heb het vrijdag voor de 2e keer gedaan. Dit keer 50mg ipv 40mg wat ik de eerste keer had. Mijn ervaring de laatste keer was heftiger als de eerste keer alleen minder visueel helaas. Ik denk dat dit door mijn vrienden kwam die naast mij stonden te praten. Dit leidde helaas behoorlijk af, maar ik was niet meer in staat er iets van te zeggen.
-Laatste punt is misschien wel het aller belangrijkst, je pijp. Met een bong en een simpel gaasje ga je er niet komen. Check dit topic: viewtopic.php?f=7&t=13166 . Ik heb de pijp helemaal nagebouwd en moet zeggen dat het perfect werkt. Er zijn uiteraard ook andere mogelijkheden, maar daarvan kan ik niet zeggen hoe effectief die zijn.