Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWel of geen paddothee zetten ?

Wel of geen paddothee zetten ?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste drugsgebruikers,

Ik heb vandaag eindelijk na een lange tijd paddo's kunnen bemachtigen. Maar nu zit ik met een vreselijke dilemma waar ik niet uit kom :confused:
Ik had zelf in gedachten er thee van te zetten maar de laatste 2 keren is het met truffels helemaal verkeerd gegaan. Waardoor ik geen effecten van voelde. En dit keer wil ik het niet weer verkloten maar ik weet van mezelf dat ik snel misselijk kan worden. En durf ik het ook niet aan om die paddenstoelen te eten.

Ik heb wel ooit truffelthee gezet wat echt perfect was gelukt, en dat deed ik als volgt. Theekopje vullen met water, en dat gieten in een steelpannetje. Dan op het vuur zetten en wanneer het water zo ongeveer warm was geworden de klein/fijn gesneden truffels erbij. Nog even door laten koken. Maar het vuur net op tijd uitgezet voordat het echt zou koken, en borellen zeg maar. Daarna een klein zeefje op mijn theeglas gezet en zo de thee ingeschonken zodat ze truffels er niet in kwamen.

Nou wil ik dus heeeel graag weten wat jullie mij aanraden.

Alvast bedankt, groetjes !
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor het beste effect eet je ze gewoon op, flink kauwen en dan doorslikken. Persoonlijk vind ik paddo's en truffels best prima te verdragen.

Anders zou je ook gewoon thee kunnen zetten. Wat voor mij altijd werkte was het water aan de kook brengen en dit dan in een groot theeglas schenken. Daar doe je de fijne gesneden paddo's in en laat het 20 minuten weken. Vervolgens drink je gewoon de thee op en eet je de stukjes paddo's. De paddo's zijn dan al een stuk makkelijker te verdragen.

Beide opties werkte prima, maar het gewoon opeten vind ik zelf de meest effectieve methode. Als alternatief kun je ook nog met een blender een shake van vers fruit en paddo's maken. Erg smaakvol en ook effectief.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Voor het beste effect eet je ze gewoon op, flink kauwen en dan doorslikken. Persoonlijk vind ik paddo's en truffels best prima te verdragen.

Anders zou je ook gewoon thee kunnen zetten. Wat voor mij altijd werkte was het water aan de kook brengen en dit dan in een groot theeglas schenken. Daar doe je de fijne gesneden paddo's in en laat het 20 minuten weken. Vervolgens drink je gewoon de thee op en eet je de stukjes paddo's. De paddo's zijn dan al een stuk makkelijker te verdragen.

Beide opties werkte prima, maar het gewoon opeten vind ik zelf de meest effectieve methode. Als alternatief kun je ook nog met een blender een shake van vers fruit en paddo's maken. Erg smaakvol en ook effectief.
Klik om te vergroten...


Heel erg bedankt voor je reactie ! En je had helemaal gelijk, de smaak valt reuze mee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."