Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsYopo

Yopo

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er hier mensen die wel eens yopo zaden hebben gebruikt? Ik dacht dat bij de zaden calciumhydroxide geleverd zou worden. Dit was niet het geval en de calciumhydroxide was ook niet meer in voorraad. Je zou volgens veel bronnen de yopozaden moeten pletten en mengen met calciumhydroxide (of bakpoeder).
Ik heb verschillende dingen gelezen en geprobeerd.

- gerookt in een pijpje(werkzame stoffen verbrand? wat niet de bedoeling is?) Geen effect.
- gemengt met bakpoeder en gesnoven. Bakpoeder - yopo verhouding 1 op 5 (0.5gram gesnoven) Licht effect, beetje hoofdpijn en een druk op mn lichaam en verder met gesloten ogen allemaal kleurstrepen/slangen in top snelheid door elkaar vliegende. Mentaal vredig, niet veel anders dan gewoonlijle mindset.

Moet ik nog meer dan die 0.5 gram snuiven voor een volledig effect? Moet ik toch maar een ander deel van de zaden klaarmaken met calciumhydroxide? Andere tips, ervaringen zijn natuurlijk welkom. :)

Nog iets: kun je de zaden ook innemen (met MAOremmer)?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben erg benieuwd naar yopo, maar het is er nog niet van gekomen.

Hoeveel zaden heb je gebruikt? Meer zou de oplossing kunnen zijn, maar dan zullen de vervelende bijwerkingen ook veel erger worden natuurlijk.

Met mao remmers combineren zou ik erg mee oppassen en heel goed op internet zoeken naar ervaringen voor je je daar aan gaat wagen. Verder dan ook belangrijk om even op erowid de lijst met voeding en medicatie te zoeken die je moet vermijden met mao remmers.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toen ik het snoof nam ik 3-4 zaden. Misschien meer proberen inderdaad. Volgende keer 750mg ofzo proberen. Ik vond het niet echt moeilijk om yopo te snuiven zoals veel wordt aangegeven, al was het een beste lijn. Het smaakt erg kruidig en pittig(?). Ohja, ik moest meteen 5 keer achter elkaar niezen na die lijn! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."