#1
Maar dat vindt de topicstarter zelf vast ookZo lang je het niet weet kun je het beter laten toch? Of kun je niet zonder?
Neem het risico gewoon niet. Stel dat er wel tzt wat mis gaat vergeef jij het jezelf nooit meer en je kind je later ook niet.
In mijn ogen zou elke zwangere vrouw en moeder alles maar dan ook echt alles op alles moeten zetten voor hun kindje. Altijd is je kindje is nummer 1! Altijd.
(En hou rekening met dat meerdere dagen niet voeden veel invloed kan hebben op je productie ( deels afhankelijk van hoe goed je in kolven bent). Ook een risico om mee te nemen in je beslissingen)