#1
Als alle ouders er zo mee omgingen, denk ik dat er een hele hoop minder problemen met druggebruik zouden zijn.
Hoi!
Voor mijn eerste solotrip heb ik er voor gezorgd dat ik in de zetel lig zoals ik dat anders doe, met de drankjes en de koeken die ik anders ook zou eten reeds op tafel gelegd zodat je niet moet op staan.
Het leuke hieraan was dat ik zowiezo al heel relaxed ben als ik zo mijn tijd kan doorbrengen, en met truffels op is het dus nog x-aantal keren zo leukmile:
Ik zou zeggen, maak het je naar je zin en geniet van je trip!
Dat klinkt allemaal best goed. Bij ons thuis vroeger was het ook open op dat gebied. Heb dus ook wel thuis getript met ouders ook in huis ( al was dat beide keren niet de bedoeling: een x zitten loges weekend weg Maar stonden ze uur later weer voor de deur met kapotte auto... tweede keer duurde een trip heel veel langer dan ik had gedacht. ), als het geen taboe is, hoeft dat ook geen probleem te zijn.
En die zolderverdieping klinkt goed! Zit het zo wel durven.
Heb je wel die maandag vrij?
Hoi Enox,
Als ik het zo hoor heb je behoorlijk tolerante ouders en voel je je niet geremd in je gebruik. Ook erg fijn dat je de maandag vrij bent. Dat geeft echt wel wat meer rust. Het klinkt verder alsof je een verstandige gast bent en het goed gaat voorbereiden. Bij nader inzien zie ik niet veel bezwaren en denk ik eigenlijk dat je er wel van zult genieten...
Wat een leuke leeftijd ook om met psychedelica te gaan experimenteren. Oud genoeg om er redelijk verstandig mee om te gaan en jong genoeg om er nog een heel leven lang van te kunnen leren en genieten! Ik ben wel nieuwsgierig hoeveel je de vorige keer genomen hebt? Volgens mij 12,5 gram en later nog een beetje thee. Als je dit de vorige keer niet te overweldigend vond zou je best nu ook weer voor 15 gram kunnen gaan.
Ik heb zelf dit jaar voor het eerst een solo trip gedaan. Ik vond het van te voren wel een beetje spannend om alleen te trippen maar toen ik het eenmaal deed vond ik het echt heel bevrijdend en ontspannend om geen rekening te hoeven houden met anderen.
Hopelijk heb je een hele mooie trip!
P.S. Als ik jou was zou ik je ouders eens vertellen hoe cool en wijs ze zijn in de manier waarop ze hiermee omgaan. Ten eerste is het waar en ten tweede is het heel leuk voor je ouders om te horen...mile:
Als alle ouders er zo mee omgingen, denk ik dat er een hele hoop minder problemen met druggebruik zouden zijn.
P.S. Als ik jou was zou ik je ouders eens vertellen hoe cool en wijs ze zijn in de manier waarop ze hiermee omgaan. Ten eerste is het waar en ten tweede is het heel leuk voor je ouders om te horen...mile:
Hoe staan je ouders tegenover drugs? Wat als ze er per ongeluk toch iets van meekrijgen dat jij een kamer verderop een reisje aan het maken bent? Als je verwacht dat dat enigszins problemen zou kunnen opleveren, zou ik het zeer zeker niet doen. De kans dat het een ( negatieve) rol gaat spelen in je trip lijkt me best aanwezig. ( dus het gevoel dat je je moet 'verstoppen')
Ik vind sowieso dat je altijd een trip setting ( locatie/moment/gezelschap) moet uitkiezen waarbij je je zo min mogelijk geremd voelt om je mee te laten nemen door je trip. Het stiekem doen terwijl je ouders een kamer verderop liggen te slapen ( of te luisteren wat dat gestommel toch allemaal is), klinkt alles behalve ideaal, imho. Ik zou die trip alleen dus uitstellen tot een moment dat je wel echt alleen thuis bent.
Hoi Enox,
Het klinkt alsof je goed voorbereid bent en positief reageert op psychedelica. Ik denk dat 15 gram in 1 keer mogelijk net iets harder aankomt dan 2 uur wachten met de laatste 2,5 gram. Of dit teveel voor je is kun je volgens mij zelf prima beoordelen. Bovendien is elke trip weer anders. Ik heb het idee dat met name bij paddo's en truffels (natuurproducten) de verschillen per "batch" best significant kunnen zijn.
De keuze is denk ik aan jou of je liever het risico neemt dat het wat slapjes is of het risico neemt dat het nogal sterk is...
Hoi Enox,
Welkom op het forum! Wat leuk dat je zo gegrepen bent door psychedelica. Je bent zeker niet de enige hier!
Het lijkt mij echt heel a-relaxed om stiekem te moeten trippen met mijn ouders naast me. Ik weet niet hoe oud je bent en of je op termijn een eigen woning/kamer beschikbaar hebt. Zo niet dan zou ik alsnog aanraden om even te wachten tot je ouders wat langer van huis zijn.
Is het gebruik van psychedelica wel bespreekbaar met je ouders? Dat was bij mijn ouders wel het geval vroeger en ik hoop dat mijn dochters hier in de toekomst ook met mij over durven praten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."