#1
Ik denk dat je vriendin net als ik moeite heeft met accepteren en over je heen laten komen van een trip. Voor mij is het belangrijk dat ik de controle blijf houden, dat ik de touwtjes in handen heb. Dat is bij een trip gewoon niet het geval. En zelfs al beland je niet in een psychose, de schade is niet altijd alleen wat daarna komt maar ook de trip zelf lijkt me dingen kapot te kunnen maken. Flashbacks naar enge hallucinaties bijvoorbeeld, of nachtmerries.