Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat te verwachten bij 30 gram truffels

Wat te verwachten bij 30 gram truffels

8 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Mindless Ik ben het in grote lijnen geheel eens met je Mindless,
ik had altijd op de paddestoelen het gevoel dat ik gewiegd , gevoed en geleid werd door nwarme entiteit?
Het sprak idd het nam mijn innerlijk dialoog over, het zei zelfs eens en nu laat ik je los, nu ben je klaar.
Ik heb door de paddestoelen , ook soms ''bad trips'' dus goede trips gehad van een nachtmerriegehalte die je niet onder woorden kan brengen, het totaal abstracte, onverwoordbare, duister maar rechtvaardig streng.
Bosch komt in de buurt , de duvelskunstenaar, ...

Het begon toen ik een XL joint draaide op drie porties paddestoelen die ik tegelijk achter de kiezen had,
ik had al ergens over kruistolerantie gehoord,
maar er was acid schaarste toen begin 2000
en ik dacht nu, ik handle wel npaar zegeltjes, ik kan best wel drie porties hebben van paddestoelen dan ook door dat gehele kruistolerantiefenomeen, hah,

legendarische fout,

zomerdag, 30 graden, , ik nerveus trekkend aan de joint, struikgewassen vertoonden gedaantes van vage bekenden ,
vrienden van vrienden, die je wel es kruiste in het betreden van de toiletten om uitvoerig te pissen in de discotheek;

maar ze kwamen koboldiger, naargelang ik lurkte aan men joint,
men ex intussen verwoed, aan het bellen, en ik hoorde net als in fear and loathing, als johny depp gesprekken opving van telefoongesprekken, de vreselijkste verhalen.
"Hij moet ernstig ziek zijn,ze gaan zeker vanalles moeten amputeren?"
"Terwijl het over een simpel sinusitisje van mijn ex haar broer ging zou later blijken, maar men geest vervormde als ntiran die niet te stoppen was,
ik had dit over me geropen en ik moest dit doorstaan zo bleek.

Na het telefoongesprek komt men ex buiten, intussen voor de visueel ingestelden nog nschetsing van wat er in de aanpalende tuintjes van de woonwijk waar men ouders huisden afspeelde...
Velen waren buiten een maaltijd aan het genieten en aan het keuvelen over hoe weeldig de fauna en flora was in dat jaargetijde, en welke zomer we hadden, jaren was het geleden van in de jaren 70 toen je je naam in de gesmolten teer van de rijwegen kon schrijven.

Nu na het gesprek kwam men ex buiten, zich ten stelligste verwonderd met welke lurkkracht ik die joint al tot npeukje bijna herleid had.
OOOOOOO RIEP ZE? HEB JIJ DAT ALLEMAAL ALLEEN OPGEBLOWD;

Dat was het punt, waar ik de schrik kreeg, de hevige paniek op acid en vooral paddos die niemand wil,
maar die je moet leren aanvaarden als 1 van de risico's bij bad set en setting
en overdreven doseringen.
Vroeg of laat kom je dus jezelf tegen ,vrienden, in je volle glorie, met onderdrukte kantjes en alle toeters en bellen.
Dit punt was bereikt door de foutieve aanname of mss althans sterk overdreven aanname dat de halve wereld mij nu in de smiezen had.

De oude buurman sleepte nzak kolen voor de bbq uit het tuinhuis, en in het gekreun en gekerm van de oude man ontwaarde ik de klanken die weinig tot de verbeelding spraken

STOP ERMEE STOP ERMEE Hoorde ik in zijn gesleur en geploeter.

dit was duidelijk nboodschap dat ik moest stoppen met blowen , dat wist ik zeker, en weet ik nu nog zeker.

Ik zag iedereen die in de tuintjes gezellig zat te knabbelen aan garnaalkroketjes , in hun bermudashorts,
verbauwereerd van de schrik hun vorken en messen laten vallen op het servies
Alsof er ngrote simultane schrikgolf wavede over het ganse wijkje , in ncirkel van npaar honderd meter.

OOOOOOO hoorde ik die mensen zeggen , hard geschrokken

van de bevestiging van de geharde ingesleten vermoedens,

Er werd drugs gebruikt bij de buren, door rebelse tieners, waar zijn die ouders heen?
Hoorde ik in men wanen de mensen zeggen? Ganse dagen wordt daar drugs gebruikt en gefeest?

Mijn excuses zei de gastdame haar borststreek geschrokken aandrukkend .... mijn excuses dat jullie mijn vereerde gasten dit gespuis hun kreten moeten aanhoren.
Ik voel de waarde van mijn huis zakken ocharme de vastgoedprijzen, ze zag wrs curves naar beneden pieken, terwijl de informatie binnenkwam ; bijna snikkend viel ze neer in men verbeelding, de gezichten 1000 keer overdreven van de geschrokken betrokken uitgenodigde onwetende zieltjes die zeker in haar optiek geperforeerd waren voor het leven.




Herinner me nog dat ik zei , ik ga even op men bed liggen tegen men toenmalige vriendin...
Strompelend de houten trap op,
en dan wist ze van oei , dat is niet zijn manier hoe hij normaal omgaat met een trip.

Eerst ontkende ik , het , maar de donkere aardse tinten, vele paarse schakeringen, en donkerbruine wel,
de zetels op zolder van men oma met bloemmotiefjes die geen enkel gezond wezen op aard zou willen zien tot leven komen, maar verdomme dat deden ze wel, ze krijoelden onheilspellende een einde aan.

een einde van een illusie , een ego, een persoon die zich zorgen maakte om het woord imago.(maardit zegt de lysergic bink 17 jaar later )

Men dood dacht de naieve tiener, dit is men dood, men laatste ankerpunt is de cavia in zijn kooitje vrolijk huppelend op de vensterbank,
daarmee veranker ik me of ik wordt opgeslorpt in de draaikolk van waanzin waar nimmer of nooit iemand van terug kwam,

op men buikzijde lag ik neder, mompelend, ik ga wel slapen;
het aandringerige, maar terecht bezorgde gedrag van men vriendin hielp me geenszins?
Ik bel de druglijn wauwelde ze in angst,

Lange telefoongesprekken hoorde ik met zeer vervormde teksten, mensen onder men raam , die zeiden
er moet daar iets ernstig gebeurd zijn, er moet daar iets ernstigs aan de hand zijn,
k verbeelde ze me hysterisch cirkelend wild met de armen zwaaiend, veroordelend ook en de handen naast hun
kaaklijn houdend alsof ze oude mythische geheimen verklapten, Donkere taboes.

ER gaat iemand komen wist ik maar wie, maar wie, belt ze vrienden , dokters, mannen in lange witte jassen,
is dit men colloqatie, wordt ik afgevoerd onder toezicht van de ganse buurt, die hun handen boven de wenbkrauwen hielden om tegen de zon op te kijken naar hetgeen zich daar afspeelde, dat sinister en nooit vertoond was;

De schone schijn van de buurt, sloeg in alle gezinnen aan diggelen, keeping up appearances overal werd versplinterd;
maar dan lieve vriende ontsteeg deze jongen zen lichaam,
en hing ie aan de plafond,
starend naar dat mager mannetje die daar lag te vechten tegen zen demonen,
gezichten doemden op , men leraars, die als breedsmoelkikkers lachten,
hahahaha wacht maar die heeft ons lang genoeg geprovoceerd met zen brandende weedbladeren op zen hoodies,
op de eindraad, leggen wie die op de rooster, tot hij popt als de gore oneetbare popcorn die hij is,
eentje die ze geven aan kneusjes op boerenmarkten, om ze blij te maken met een dode mus?

Dan zag ik ntiental vrienden me allemaal veroordelend, men slechte kanten tonend,
hij is zo en hij is dit, hij is zoveel , hij is ook lief, maar daar moet je voor vechten om door dat bolster te raken,

intussen sloegen portieren dicht, hoorde ik nerveuze stemmen , hij is boven meneer,
en dan gebeurde , ik mag hier doodstuiken als ik lieg

godverdomme een vervangende arts kwam binnen, die sprekend op de butler van de adams family leek,
nog zeer verward, maar enigszins geamuseerd door de gelijkenis,
was ik in staat men nek op te tillen en men hoofd te draaien naar het gat va nde timmerman

waar het imposante benige lange gestalte van de butler look a like , intrad
ik schrok, en de man ook, wat heeft ie genomen vroeg ie, zeer nerveus,
zich wrs onervaren voelend met dit soort strapatsen,

heeft u hallucinaties meneer, zei ie, zich stotend aan een psychedelische lampekap in men kamer
wohogogogooggogogoogogogogogo zei ik op nsoort psychedelisch onsterfelijk manier,
asof het de ohm klank zelf was die ik slaakte,

high as fuck was ik,

koolhydraten zei de man, de bibber in zen stem en snel vibrerende adamsappel nauwelijks de baas kunnend

Onzin natuurlijk, dat die koolhydraten me in feite geholpen hebben bedenk ik nadien, maar onderschat het placebo effect niet,
twas net nieuwe fruitsap van aardbeien ,en ik slokte en slokte uit de fles als ware het alsof ik terug aan de moederstiet ging,
intuitief naar overleven snakkend,

ik kwam er met elke slok door, merkte dat de cavia, miepte en gekke kwartsprongen maakte,
en ik was terug en hoe

De rest van het schooljaar, die toen ten einde was gedroeg ik me bijna voorbeeldig, niet meer uitgebreid pratend over
de schoonheid van kersenbloesem op een lsd trip tijdens de lessen door,
of strips tekenend of karikaturen van leraars, die nu nog ingelijst hangen bij sommigen van de oud leraars
zo gaat dat eerst wordt je verketterd , nbeetje ndorpsgek gekroond of zelfs stadsgek later///

later krijg je de herkenning, het pionierswerk het kunstige wordt herkend van wat je deed,

Heb toen maanden later elke keer de dokter van wacht gebeld, en nooit of te nooit de man meer aangetroffen;
Wat wou ik die man graag terug zien, en bedanken,

Toen heb ik de paddos eventjes gelaten, de depersonalisatie, en de exacte timing vn de strenge paddo leraar;
hebben er zeker voor gezorgd, dat de eindjury bij men eindwerkverdediging, een volwassen geworden (in hun optiek ) man zagen, klaar om de fabriekstorens tegemoet te lopen.

Godverdomme heb ik nu een tripreport geschreven? Is dit nu een tripreport? Krijg ik nu bandjes?

Ps nadien ben ik dus wel effectief gestopt met blowen, lang leven de bbq'ende buurman, die trouwens, totaal overbodige informatie, maar een priester uit de congo was die samen met een non daar zijn kap over de haag gegooid had.
Dit gaf het gekreun van de sleurende hard arbeidende man, nsoort extra spirituele ," we wandelen elkaar allemaal thuis dimensie"
C
Cosmic de hamsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond iedereen,

Ik zit te denken om binnenkort 30 gram truffels naar binnen te werken waarvan 15 gram Atlantis en 15 gram Hollandia

Dus nu was mijn vraag was: wat is er te verwachten, ik heb namelijk niet kort geleden samen met een vriend 22,5 gram per persoon gehad van Atlantis, Nu heb ik gehoord dat 15 gram Hollandia gelijk staat aan 25 gram Atlantis klopt dit?
En zal ik level 5 bereiken door middel van deze 2 te combineren in een redelijke hoge dosis?

Groetjes,
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Milipendinie zei:
Goedenavond iedereen,

Ik zit te denken om binnenkort 30 gram truffels naar binnen te werken waarvan 15 gram Atlantis en 15 gram Hollandia

Dus nu was mijn vraag was: wat is er te verwachten, ik heb namelijk niet kort geleden samen met een vriend 22,5 gram per persoon gehad van Atlantis, Nu heb ik gehoord dat 15 gram Hollandia gelijk staat aan 25 gram Atlantis klopt dit?
En zal ik level 5 bereiken door middel van deze 2 te combineren in een redelijke hoge dosis?

Groetjes,
Klik om te vergroten...

Je zal zeker nhoge frequentie bereiken, maar ook de nodige buikkrampen en eventueel ermee gepaard gaande diarree kunnen riskeren.
Je darmflora is er misschien beter tegen bestand dan de mijne, maar je zou ze de kost niet willen geven, de bad trips die ik zien gebeuren heb , door kerels die ongemakkelijk lang op de plee vertoefden.

De algemene ongemakken los van boven beschrevene en bodyload die ik ervaar erop, maken alles wat psylocibine bevat nbeetje moeilijk toegankelijk.
Het verpest een beetje het positieve vibe gevoel, als je met lichamelijke ongemakken en bodyloads worsteld.
Bovendien heb ik, hopelijk jij niet, dat net op het magische moment ik de interessante zone van paddo's en truffels bereik ik vergeet iets ingenomen te hebben, want je doet vrezen, shit i did it, de waanzin is bereikt.

Met LSD heb ik het niet, maar dan zijn er wel vrienden van mij die voor de aanvang ook eens duchtig de darmen moeten gaan legen.

Zie men oude maat nog wit bezweet scheten latend voorovergebogen zitten in de auto plastic tuinstoel van mijn ouders, neen neen , geen paddestoeltaferelen meer voor mij.

Respect voor de mckenna followers en de 5 dried gram in silence darkness dudes.

Maar ik vind paddestoelen te duister, heb er harde schoppen van in men noten gekregen, out of body experiences, depersonalisatie, MAAR
het was een goede leraar, dus zoek de les, die de plantleraar je wil geven, want er is een reden waarom deze drug jou interesse krijgt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb nooit echt problemen gehad met misselijkheid en zo bij truffels/paddo's. Ook niet bij hoge doseringen. Het hoeft dus niet te gebeuren.

Wat je kunt verwachten bij 30 gram truffels? Waarschijnlijk een stuk intensere visuals dan bij een normale dosering. Misschien tot een punt dat het je normale zicht volledig overneemt, maar of dat zo is hangt van verschillende factoren af. Ook is de kans op een soort doorbraak naar andere "dimensies" groter, eventueel met entiteiten waarvan de aanwezigheid gevoeld kan worden. Bij mij zijn geluiden/stemmen horen ook niet ongewoon.

En een zogenaamde level 5 ervaring. Who knows... De kans is hoger op zo'n dosering, maar er is geen enkele garantie. Het hangt zoals gezegd allemaal van zoveel factoren af. Het enige wat je min of meer kunt voorspellen is dat het een stuk intenser gaat zijn dan een normale dosering van 15 gram.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Ik heb nooit echt problemen gehad met misselijkheid en zo bij truffels/paddo's. Ook niet bij hoge doseringen. Het hoeft dus niet te gebeuren.

Wat je kunt verwachten bij 30 gram truffels? Waarschijnlijk een stuk intensere visuals dan bij een normale dosering. Misschien tot een punt dat het je normale zicht volledig overneemt, maar of dat zo is hangt van verschillende factoren af. Ook is de kans op een soort doorbraak naar andere "dimensies" groter, eventueel met entiteiten waarvan de aanwezigheid gevoeld kan worden. Bij mij zijn geluiden/stemmen horen ook niet ongewoon.

En een zogenaamde level 5 ervaring. Who knows... De kans is hoger op zo'n dosering, maar er is geen enkele garantie. Het hangt zoals gezegd allemaal van zoveel factoren af. Het enige wat je min of meer kunt voorspellen is dat het een stuk intenser gaat zijn dan een normale dosering van 15 gram.
Klik om te vergroten...

Vaak hoor ik nog wel eens in intensieve psychedelische gesprekken, van liefhebbers van paddestoelen .
Dat ze vinden dat het ''dieper '' gaat, dieper dan LSD .

Graag had ik jouw mening hierover gehoord;
Qua introspectiviteit , en diepere spirituele inzichten vind je dan ook psylocibine superieurder aan het semi chemische LSD ?, nuja zoals armand altijd zei, ze hebben bij lsd niet zoveel chemisch gedaan.

Enkel de giftige werking van ergottartraat , drastisch vermindert.Dus dat klinkt mijns inziens niet niet slecht toch.

Ook de rasechte filosofen als mckenna gingen veel dieper in hun explicaties van hun filosofie dan bv de acid goeroe leary
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik moet het daarmee eens zijn, al moet ik dan weer eerlijk zeggen dat ik nooit echt hoog gedoseerd heb met lsd (en aanverwanten). Ik heb wel intens getript op lsd, maar deed dat meer door gerichte meditatie tijdens trippen. Sinds ik dat heb "geleerd" doseer ik nooit meer hoog.

Een groot verschil tussen beide voor mij is dat lsd trips voornamelijk over jezelf lijken te gaan. Je persoonlijke geschiedenis, je kijk op dingen, je denkpatronen, je struikelblokken, je hele psychologie. Paddo's/truffels daarentegen zijn veel meer 'alien'. Vaak gaat het in de verste verte niet over jezelf (hoe je jezelf kent). Je ziet niet slechts dingen, maar dingen die vaak helemaal ongerelateerd zijn aan jezelf. Je exploreert het voor jou onbekende. En het meest rare is dat het (tot dan toe) voor jou onbekende intelligent lijkt te zijn. Er is een hogere betekenis in hoe dingen aan je getoond worden. Je weet niet hoe, maar het spreekt tot je. En je weet intuïtief exact wat er bedoeld wordt. Op dat moment weliswaar. Het is soms alsof je met moeder aarde communiceert. For real. Alsof de wijsheid van de bomen, de wind, het water, de vogels in stilte tot je spreekt.

Uiteraard is het niet helemaal zwart/wit en zijn er met lsd zeer spirituele ervaringen mogelijk. Maar dat is dan weer heel anders en gaat bij mij meestal gepaard met veel meer denken en reflectie over hoe al deze inzichten betrekking hebben op 'mij'. En er ontbreekt die voelbare aanwezigheid van 'gaia'. Daar is die natuurlijke intelligentie/essentie die je door de trip leidt en waarmee communicatie is niet aanwezig. Tenminste, bij mij dan. Niet dat dit lsd oppervlakkig maakt, maar gewoon heel anders.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#7
PS @ mods als jullie morgen uitgerust en wel dit allemaal eens onder de loep nemen
en dit een tripreport vinden, wil ik het gerust even daar copy pasten ook,
maar zou het hier niet geheel willen weghalen, omdat het ook informatief is betreffende
hoge doseringen voor forumlezers.
Wie weet typ ik er dan nog wel bij tijd en wijle eentje, want over men tripverslagen heb ik hier enkel maar in de vaagheid eens gesproken, maar nooit de ganse plot.
O
OntdekkingsreizigerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Er is een hogere betekenis in hoe dingen aan je getoond worden. Je weet niet hoe, maar het spreekt tot je. En je weet intuïtief exact wat er bedoeld wordt. Op dat moment weliswaar. Het is soms alsof je met moeder aarde communiceert. For real. Alsof de wijsheid van de bomen, de wind, het water, de vogels in stilte tot je spreekt.
Klik om te vergroten...
Heel erg mooi gezegd en spot on!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een verhaal weer... :)

Je mag het gerust bij de trip reports plaatsen hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."