#1
Hahahaha je komt er zelf al mee zie ik. Ja mega pijn was t....
Je bent wel een fanatiek baasje. Is het niet iets teveel van het goede? Ik bedoel, als je een aantal dagen achter elkaar aan de coke hebt gehangen, is het dan verstandig je geest extra te belasten met psychedelica? Ik vraag het me af, prettige reis in ieder geval!
Edit: Daarbij kan ik me niet voorstellen dat je dit kan combineren, mocht je vandaag nog coke hebben gebruikt. Voor mij zijn dit echte tegenpolen. Maar ey, zelf weten, vrij land enzo.![]()
Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden. Heb al best lang yopo zaadjes en kalk in huis, maar zie ook nogal op tegen het snuiven ervan.
Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe je het gerookt hebt? Heb je daar nog iets speciaals voor moeten doen met het prepareren van de zaadjes? Gebruik je dan ook kalk of juist niet? Wat voor soort pijpje heb je daarbij gebruikt?
Ah thanks, dan ga ik dat een keer proberen denk ik.Een houten, klein staande pijp, geprepareerd met kalk ja, ontdaan van de schil, opgewarmd, gewoon gerookt...
Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden. Heb al best lang yopo zaadjes en kalk in huis, maar zie ook nogal op tegen het snuiven ervan.
Je moet dus echt met die pijpjes in iemands neus blazen voor de full experience als ik het goed begrijp... of combineren met Banisteros Capi voor een soort Ayahuasca ervaring.
Ah thanks, dan ga ik dat een keer proberen denk ik.
Ja dat lijkt me wel handig inderdaad.Goed tot poeder pletten na preparatie.
Ja dat lijkt me wel handig inderdaad.
Ja dat lijkt me wel handig inderdaad.
Een vijzel heet dat. Ik heb er een in mijn keuken staan, maar tot nu toe enkel gebruikt voor drugs haha.Ik weet niet hoe dat heet, maar je kan zo'n potjes kopen, misschien ken je dat wel, gebruikt men in de keuken, met een dikke staaf erbij met een bolle kop waarmee je ze heel goed kan pletten, ze zijn echt moeilijk te pletten op een andere manier...
Een vijzel heet dat. Ik heb er een in mijn keuken staan, maar tot nu toe enkel gebruikt voor drugs haha.
Ja we zaten tegelijk te posten.Ja check mijn tweede post, had een google search gedaan met afbeelding erbij. Maar soit, onnodig, je kent het.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."