#1
Hallo,
Ik wilde trippen maar paddo's zouden dan pas laat klaar zijn met groeien en dan moest het nog drogen.
Ik had lang erover na gedacht en gezocht wat ik zou gaan kopen. Ik zag een paar winkels met lsa zaden. ( eentje met veel hoge verzend kosten en het kwam volgensmij uit Duitsland. Ik had het bij een andere gehaald, ze zeiden dat het zo snel mogelijk werd geleverd of zoiets. Ik had het zondag of zaterdag besteld en dinsdag stuurde ik een mailtje en hij zei dat hij het net klaar had gemaakt en dat het dan woensdag zou versturen. Donderdag kwam het aan en ik zat te denken wanneer ik het zou nemen. Zaterdag zou ik een bootvaart maken met mijn familie omdat mijn opa en oma 55 jaar getrouwd waren. Misschien moest ik ook ff bijkomen dus vrijdag deed ik het dan niet. ( Achteraf ook goed want ik was in de nacht ook nog lang op, later daar meer over).
Ik besloot de zaden gewoon te nemen uiteindelijk en ik was al van plan om naar het bos te gaan.
Ik had wat gemberthee voor de zekerheid klaargezet voor de misselijkheid en anders zou ik ook een beetje wiet roken ertegen. Ik wilde eerst wachten op de misselijkheid (als ik dat zou krijgen) . Ik heb er ook lang over gedacht hoe ik de zaden zou klaarmaken. (thee kan de stoffen verminderen en andere dingen ook) Bij een extractie misschien ook.
Ik hield de zaden lang in me mond na het kauwen want ik dacht dat het dan misschien word opgenomen door mijn mondslijmvlies. Ookal had ik effect dan had ik het nog doorgeslikt denk ik ( anders was het zonde als ik het uit spuugde), misschien niet als ik al goed effect had. Ik had uiteindelijk helemaal geen misselijkheid terwijl ik de vorige keer moest kotsen. Ik zat een beetje te wachten en een beetje rond te lopen in me huis en zat steeds te denken zo van dat ik geen visuals zag. Ik voelde lichamelijk wel een beetje wat. Ik ging na een tijdje een joint met me broer mee roken. Eigenlijk had ik eerder naar het bos moeten gegaan maar omdat ik geen visuals had was het veel minder leuk of aantrekkelijk om naar het bos te gaan. Ik had de zaden trouwens ergens 1 uur gekouwd en in me mond gehouden en later om 2 uur doorgeslikt. Het was bijna etenstijd en ik ging naar het bos ( ik was trouwens wel anders high). Ik merkte bij het bos wel dat ik me anders voelde en bijvoorbeeld tussen bepaalde gebeurtenissen leek het raar, snel gegaan . Bijvoorbeeld dat ik op het pad stond met me fiets en later op de fiets. Ik was het hoesje van me telefoon op het bankje vergeten ( ik mekte eerder op de fiets dat ie in me zak zat) Dus ik ging later weer terug. Ik weet niet wanneer dit was maar uit me ooghoek zag ik wel en tracer (een bepaald visual) en eerder had ik ook een paar visuals maar het was niet heel speciaal en maar 1 seconde (bijvoorbeeld een letter die opeens anders staat, gebogen)
En ik merkte ook eerder bij het bankje dat als ik eerst me ogen dicht deed en dan open dat het dan anders was.
Maar ik vind het jammer want het is heel verschillend, iemand heeft van 8 zaadjes een hele goede trip gehad.
Als je een heel zakje morning glory leeg eet zou het hetzlefde zijn of wel wat intenser dan 10 baby hawaiian baby woodrose zaadjes. Later had ik nog hasj gekocht en ik ging ook laat naar bed ( bijna 5 uur terwijl ik het normaal niet doe) Ik word sowieso minder snel moe van wiet nu maar nu ging ik ook echt laat naar bed.
Ik heb soms als ik lang staar of als ik in eens soort trance zit dat ik dan het een beetje zie bewegen.
Maar de volgende dagen had ik nog dat ik 1 seconde uit me ooghoek of niet zo duidelijk een visual zie,
Ik dacht ook dat misschien hete thee of water of andere dingen ( missschien mijn speeksel want er zitten ook anti stoffen in) de lsa kunnen verminderen . Heb ook een mail gestuurd naar de winkel en gevraagd hoe ze de zaden hebben bewaard.
Weet iemand misschien waarom ik geen goeie visuals heb gehad?
Alvast bedankt
Ik wilde trippen maar paddo's zouden dan pas laat klaar zijn met groeien en dan moest het nog drogen.
Ik had lang erover na gedacht en gezocht wat ik zou gaan kopen. Ik zag een paar winkels met lsa zaden. ( eentje met veel hoge verzend kosten en het kwam volgensmij uit Duitsland. Ik had het bij een andere gehaald, ze zeiden dat het zo snel mogelijk werd geleverd of zoiets. Ik had het zondag of zaterdag besteld en dinsdag stuurde ik een mailtje en hij zei dat hij het net klaar had gemaakt en dat het dan woensdag zou versturen. Donderdag kwam het aan en ik zat te denken wanneer ik het zou nemen. Zaterdag zou ik een bootvaart maken met mijn familie omdat mijn opa en oma 55 jaar getrouwd waren. Misschien moest ik ook ff bijkomen dus vrijdag deed ik het dan niet. ( Achteraf ook goed want ik was in de nacht ook nog lang op, later daar meer over).
Ik besloot de zaden gewoon te nemen uiteindelijk en ik was al van plan om naar het bos te gaan.
Ik had wat gemberthee voor de zekerheid klaargezet voor de misselijkheid en anders zou ik ook een beetje wiet roken ertegen. Ik wilde eerst wachten op de misselijkheid (als ik dat zou krijgen) . Ik heb er ook lang over gedacht hoe ik de zaden zou klaarmaken. (thee kan de stoffen verminderen en andere dingen ook) Bij een extractie misschien ook.
Ik hield de zaden lang in me mond na het kauwen want ik dacht dat het dan misschien word opgenomen door mijn mondslijmvlies. Ookal had ik effect dan had ik het nog doorgeslikt denk ik ( anders was het zonde als ik het uit spuugde), misschien niet als ik al goed effect had. Ik had uiteindelijk helemaal geen misselijkheid terwijl ik de vorige keer moest kotsen. Ik zat een beetje te wachten en een beetje rond te lopen in me huis en zat steeds te denken zo van dat ik geen visuals zag. Ik voelde lichamelijk wel een beetje wat. Ik ging na een tijdje een joint met me broer mee roken. Eigenlijk had ik eerder naar het bos moeten gegaan maar omdat ik geen visuals had was het veel minder leuk of aantrekkelijk om naar het bos te gaan. Ik had de zaden trouwens ergens 1 uur gekouwd en in me mond gehouden en later om 2 uur doorgeslikt. Het was bijna etenstijd en ik ging naar het bos ( ik was trouwens wel anders high). Ik merkte bij het bos wel dat ik me anders voelde en bijvoorbeeld tussen bepaalde gebeurtenissen leek het raar, snel gegaan . Bijvoorbeeld dat ik op het pad stond met me fiets en later op de fiets. Ik was het hoesje van me telefoon op het bankje vergeten ( ik mekte eerder op de fiets dat ie in me zak zat) Dus ik ging later weer terug. Ik weet niet wanneer dit was maar uit me ooghoek zag ik wel en tracer (een bepaald visual) en eerder had ik ook een paar visuals maar het was niet heel speciaal en maar 1 seconde (bijvoorbeeld een letter die opeens anders staat, gebogen)
En ik merkte ook eerder bij het bankje dat als ik eerst me ogen dicht deed en dan open dat het dan anders was.
Maar ik vind het jammer want het is heel verschillend, iemand heeft van 8 zaadjes een hele goede trip gehad.
Als je een heel zakje morning glory leeg eet zou het hetzlefde zijn of wel wat intenser dan 10 baby hawaiian baby woodrose zaadjes. Later had ik nog hasj gekocht en ik ging ook laat naar bed ( bijna 5 uur terwijl ik het normaal niet doe) Ik word sowieso minder snel moe van wiet nu maar nu ging ik ook echt laat naar bed.
Ik heb soms als ik lang staar of als ik in eens soort trance zit dat ik dan het een beetje zie bewegen.
Maar de volgende dagen had ik nog dat ik 1 seconde uit me ooghoek of niet zo duidelijk een visual zie,
Ik dacht ook dat misschien hete thee of water of andere dingen ( missschien mijn speeksel want er zitten ook anti stoffen in) de lsa kunnen verminderen . Heb ook een mail gestuurd naar de winkel en gevraagd hoe ze de zaden hebben bewaard.
Weet iemand misschien waarom ik geen goeie visuals heb gehad?
Alvast bedankt